مدیرکل راهداری استان زنجان:

بلیط اتوبوس های زائران اربعین حسینی، اینترنتی فروخته می شود

به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی بلیط اتوبوس در استان بصورت اینترنتی فروخته می شود.
کد خبر: ۸۹۳۰۴۵۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان  از فروش اینترنتی بلیط اتوبوس زائران اربعین حسینی در استان خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی بلیط اتوبوس در استان بصورت اینترنتی فروخته می شود.

ایرج دست نشان افزود: زایرین اربعین جهت تهیه حضوری بلیط نیزمی توانند به دفاتر مجاز فروش بلیط  وپایانه مسافربری زنجان مراجعه نمایند و برای ایام اربعین هر میزانی اتوبوس مورد نیازباشد ، تأمین می‌شود. این مسئله به میزان زائران بستگی دارد و هیچ نگرانی دراین‌باره نداریم.

وی اظهار داشت: در این ایام برای خدمتگذاری هر چه بهتر به زائران حسینی هیچگونه سرویس دربستی  اعزام  نمی شود و اولویت خدمات رسانی به زائران حسینی است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد: برای جابجایی زائران حسینی در ایام اربعین، هماهنگی لازم با تمام شرکت های مسافربری انجام شده تا جابجایی هموطنان در مسیر پایانه های  مرزی بیش از پیش تسهیل شود . دراین ایام  نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافری استان زنجان افزایش می‌یابد، و استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار