خيران اردبيلي با كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي خود بيش از يك‌ميليارد تومان در طرح «احسان حسيني» مشاركت داشته‌اند كه كمك‌هاي آنها به صورت ساماندهي شده و هدفمند در بين مددجويان و اقشار آسيب پذير استان توزيع شده است.
کد خبر: ۸۹۳۰۴۶۵
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰

مشاركت يك‌ميليارد توماني اردبيلي‌ها در طرح «احسان حسيني»

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،صفر توحيدي، معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان اردبيل با اشاره به اينكه مردم خير استان تاكنون بيش از يك‌ميليارد تومان در قالب طرح «احسان حسيني» به خانوار تحت حمايت و افراد نيازمند جامعه كمك كرده‌اند، گفت: اين طرح از ابتداي ماه محرم تا پايان ماه صفر برگزار مي‌شود تا خيران با كمك‌هاي خود بخشي از مشكلات نيازمندان و مستمندان را رفع كنند.


معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كمیته امداد استان اردبيل با ارائه گزارشی به تشریح كمك‌هاي مردمي در قالب طرح «احسان حسيني» پرداخت.

وي با بيان اينكه همچنان شاهد كمك‌هاي مردمي در قالب طرح «احسان حسيني» هستيم، افزود: خيران با برپايي سفره‌هاي اطعام، توزيع غذاي گرم و سبدهاي غذايي بين مددجويان مي‌كوشند تا در ايام سوگواري ماه محرم و صفر بخشي از نيازهاي ضروري آنها را تأمين كنند.

توحيدي با اشاره به اينكه خيران نذورات و احسانات خود را در قالب طرح «احسان حسینی» به دست مساكين و نيازمندان مي‌رسانند، بيان كرد: يكي از اهداف مهم در اجرای طرح «احسان حسینی» ساماندهي توزيع نذورات و ارائه خدمات هدفمند به اقشار بي‌بضاعت است تا با بهره‌گيري از ظرفیت‌های نيكوكاران بتوانيم سفره‌هاي اطعام را براي تمامي خانوار تحت حمايت برپا كنيم.

معاون توسعه مشاركت‌هاي مردمي كميته امداد استان با بيان اينكه ترویج و اشاعه‌ فرهنگ احسان و انفاق در جامعه از ديگر اهداف حائز اهميت طرح «احسان حسيني» است، گفت: خيران با برپايي سفره‌هاي احسان در مساجد، حسينيه‌ها و مراکز نیکوکاری، مي‌توانند خانوار تحت حمايت و افراد نيازمند را مورد احسان و اطعام قرار دهند.

وي با اشاره به اينكه نيكوكاران و عزاداران حسيني 754 ميليون تومان در قالب طرح «احسان حسيني» به مراكز نيكوكاري كمك كرده‌اند، اعلام كرد: خيران مي‌توانند كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي خود را به مراكز نيكوكاري محله خود تحويل دهند تا در اسرع وقت در اختيار مددجويان و نيازمندان همان منطقه قرار گيرد.

توحيدي با بيان اينكه نيكوكاران مي‌توانند از طريق سامانه الكترونيكي #045*8877* به ساده‌ترين شكل ممكن و با گوشي همراه خود در طرح «احسان حسيني» كمك كنند، افزود: سامانه پيام كوتاه 3000333345 نيز براي تسهيل و تسريع در نحوه مشاركت خيران در طرح «احسان حسيني» در نظر گرفته شده است.

خبرنگار ، محمد حسین پور

ارسال نظرات