به همت حوزه بسیج مالک اشتر بیارجمند

از افتتاح پایگاه تا میقات صالحین در هفته دفاع مقدس در بخش بیارجمند شاهرود+عکس

در گرذامیداشت هفته دفاع مقدس به همت حوزه بسیج روستایی مالک اشتر بیارجمند برنامه های متنوعی در سطح این بخش شهرستان شاهرود اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۴۷۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و به همت حوزه بسیج روستایی مالک اشتر، برنامه‌های متنوعی در بخش بیارجمند شهرستان شاهرود اجرا شد که به گوشه‌ای از آن می‌پردازیم:
برگزاری میقات صالحین در میعادگاه نماز جمعه بیارجمند
به همت حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر و پایگاه سیدالشهدا با حضور سرگروه‌ها و حلقه‌های صالحین منطقه در میعاد گاه نماز جمعه بیارجمند میقات صالحین برگزار و نوحه سرایی و سینه زنی بمناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) برگزار و حجت الاسلام علی کریمی مسئول عقیدتی حوزه بسیج مالک اشتر قبل از خطبه‌های نمازجمعه در خصوص قیام عاشورا و اوضاع فرهنگی و سیاسی منطقه ایراد سخنرانی کرد.
دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود با امام جمعه بیارجمند
سرهنگ پاسدار حمید دامغانی به اتفاق فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر و فضیلت با امام جمعه شهر بیارجمند دیدار کردند و گزارشی از برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان و بخش ارائه کرده و در پایان حجت الاسلام والمسلمین احمدی رهنمود‌هایی بیان نمود.
دیدار از خانواده شهداء روستا‌های خانخودی و قلعه بالا
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر بیارجمند و تعدادی از اعضای شورای پایگاه‌های شهید بروجردی و یاسر از خانواده محترم شهیدان محمد کریمی و مهدی کیقبادی در روستا‌های خانخودی و قلعه بالا سرکشی کردند و سرهنگ پاسدار دامغانی در خصوص شهید و شهادت ایراد سخن پرداخته و سپس خانواده‌ها خاطرات خود را ازشهیدشان بیان کردند.
افتتاح پایگاه بسیج جوادالائمه روستای صالح آباد بیارجمند
پایگاه جوادالائمه روستای صالح آباد خارتوران با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، فرمانده حوزه مالک اشتر، امام جماعت، اهالی و بسیجیان روستا و سرگروه‌های صالحین روستا‌های همجوار افتتاح شد.
همچنین فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با شورا و سرگروه‌های صالحین پایگاه شهید محلاتی روستای احمدآباد دیدار که در ابتدا فرمانده پایگاه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده بیان و در ادامه سرهنگ پاسدار حمید دامغانی ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام سوگواری اباعبدالله (ع) و عرض تبریک هفته دفاع مقدس در خصوص تفکر بسیجی مطالبی را بیان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار