مسوول بسیج دانشجویی استان قم در گفت‌وگو با «بسیج»:

"بسیج" با صلابت در مقابل فتنه و جریان نفوذ ایستاده است

محبی گفت: بسیج جز تنها نهادهایی است که در مقابله با جریان نفوذی که توسط دشمنان این نظام در ایران طراحی می‏ شود پای کار ایستاده و در مقابله با انحرافاتی که در کشور رخ می‏دهد برخورد می‎کند.
کد خبر: ۸۹۳۰۴۸۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

داود محبی مسئول بسیج دانشجویی استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به برخی هجمه‎ها و تهمت‎های صورت گرفته به بسیج بیان کرد: در طول تاریخ ثابت شده است آن کسانی که درست عمل می‎کنند و قاطعانه پیش می‎روند محکوم به تندروی و افراطی‎گری می‎شوند و اتهام تندروی به بسیج نیز از این حیث قابل معناست.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم با بیان اینکه در اوایل انقلاب نیز شاهد این نوع رفتارها بوده‎ایم عنوان کرد: به عنوان مثال شهید دیالمه از جمله افرادی بودند که حرکتش بر اساس خط انقلاب بود و از جریان نفوذ صورت گرفته در آن زمان توسط بنی‎صدر پردده‏بردداری کرده بود، از سوی مخالفین خود متهم به تندروی شد.

محبی با اشاره به سخنان امام خامنه‎ای در بحث انقلابی‎گری عنوان کرد: بسیج یک نهادی کاملا انقلابی است و حرکت او در نظام اسلامی با روند انقلابی‎گری است لذا کسانی که با عناوین مختلف سعی در این دارند که بسیج را زیر سوال ببرند با این کار خود دقیقا انقلاب را زیرسوال می‏ برند.

مسئول بسیج دانشجویی استان قم در خاتمه با اشاره به جریان نفوذ تاکید کرد: شاید بتوان گفت بسیج جز تنها نهادهایی است که در مقابله با جریان نفوذی که توسط دشمنان این نظام در ایران طراحی می‏ شود پای کار ایستاده و در مقابله با انحرافاتی و فتنه هایی که در کشور رخ می ‏دهد برخورد می‎کند و نقش بازدارندگی دارد، لذا از این جهت است که جریان نفوذ، بسیج را به اوصافی چون تندروی و افراطی‎گری متهم می‏ کنند.

ارسال نظرات