مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان:

برای تامین غذای روزانه ۲۰ هزار زائر درمرز مهران آمادگی لازم را داریم

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: برای تامین غذای روزانه ۲۰ هزار زائر درمرز مهران آمادگی لازم را داریم و سایر دستگاه‌های اجرایی باید اقدام به تجهیز آشپزخانه و همچنین تامین مواد اولیه برای پخت غذای زائران کنند.
کد خبر: ۸۹۳۰۴۹۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام مرتضی خاکباز در جلسه ستاد اربعین لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزارشد اظهار داشت: طی سال گذشته استان‌های همدان و خراسان شمالی با محوریت اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان اقدام به راه اندازی موکب در مرز مهران کرد.

وی افزود: استان‌های مازندران، گیلان و سمنان با محوریت اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان اقدام به راه اندازی دو موکب بین شهر‌های کوت و کربلا و همچنین مرز مهران خواهند کرد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان عنوان کرد:همچنین در شهر‌های خرم آباد، بروجرد و کوهدشت نیز اوقاف و امور خیریه لرستان اقدام به ارائه خدمات به زائران اربعین خواهد کرد.

خاکباز خاطر نشان کرد: برای تامین غذای روزانه ۲۰ هزار زائر درمرز مهران آمادگی لازم را داریم و سایر دستگاه‌های اجرایی باید اقدام به تجهیز آشپزخانه و همچنین تامین مواد اولیه برای پخت غذای زائران کنند.
 
انتهای خبر/z
ارسال نظرات