خیریانپور با تاکید بر اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری و هیئت وزیران، تصریح کرد: هیچ اولویتی بالاتر از ایجاد اشتغال و افزایش اشتغال در مازندران نداریم و همه ادارات استان باید پای کار بیایند.
کد خبر: ۸۹۳۰۴۹۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسن خیریان پور در جلسه کارگروه اشتغال مازندران در استانداری اظهار داشت: گزارش اقدامات و روند امور اشتغال از سوی مدیران استانی و شهرستانی باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی افزود: موارد و معضلات پیش روی اشتغال در استان باید رصد شود و نسبت به افزایش شاخص اشتغال در مازندران همت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به اینکه ظرفیت‌های اشتغال ایجاد شده دستگاه‌های اجرایی استان به صورت دقیق در سامانه رصد اشتغال مازندران ثبت شود، تصریح کرد: اداراتی که توانستند در حوزه جذب اشتغال و ثبت آن در سامانه همت کنند تقدیر می‌شود.

خیریان پور با بیان اینکه امسال 43 هزار تعهد اشتغال در مازندران ایجاد می‌شود، افزود: رسانه‌ها نسبت به بررسی اشتغال صحیح ایجاد شده در ادارات استان ورود پیدا کنند.

وی با تاکید بر پیگیری جدی از سوی مدیران بانک‌های عامل و ادارات استان برای نظارت بر تسهیلات اشتغال ایجاد شده صورت گیرد، تصریح کرد: 31 درصد تسهیلات رونق تولید در مازندران به بخش‌های مختلف اختصاص داده شده و اداره کل بهزیستی و کمیته امداد استان در این بخش موفق عمل کردند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه جذب تسهیلات رونق کسب و کار، بهورزی، روستایی در استان باید با جدیت بیشتری صورت گیرد، گفت: بالغ بر 1500 میلیارد تومان از منابع مختلف تسهیلات برای ایجاد اشتغال در مازندران در اختیار داریم.

خیریان پور با بیان اینکه در بسیاری از پروژه‌های عمرانی اشتغال ایجاد می‌شود، افزود: امسال هزار و 90 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی از منابع مختلف در مازندران داریم.

وی با تاکید بر اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری و هیئت وزیران، تصریح کرد: هیچ اولویتی بالاتر از ایجاد اشتغال و افزایش اشتغال در مازندران نداریم و همه ادارات استان باید پای کار بیایند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه تمام تلاش ادارات باید جذب صد درصدی منابع مربوط به اشتغال باشد، گفت: اختصاص تسهیلات برای افراد زیرپوشش نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد برای خارج کردن آنان از دریافت مستمری صورت گیرد.

خیریان پور با بیان اینکه جذب تسهیلات تخصیصی اشتغال تا پایان آذر ماه باید در استان جذب شود، افزود: تخصیص این اعتبارات سبب می‌شود تا شاخص اشتغال در مازندران افزایش یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها