استاندار هرمزگان:

دریابانی در مبارزه با قاچاق میان مردم مرزنشین و قاچاقچیان تفکیک قائل شود

استاندار هرمزگان گفت: کار دریابانی در این استان بسیار مهم و حساس بوده و نیروهای دریابانی باید در مبارزه با پدیده شوم قاچاق میان مردم مرزنشین و قاچاقچیان تفکیک قائل شوند.
کد خبر: ۸۹۳۰۵۱۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛ فریدون همتی شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده دریابانی هرمزگان که با حضور سردار رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: معیشت مردم در مناطق مرزی هرمزگان وابسته به دریا می باشد و در همین راستا باید برنامه‌ ریزی دقیق و تدابیر جدیدی برای رضایتمندی مردم در مرزهای استان اندیشیده شود.


وی تعامل با مردم را از راهبردهای بسیار مهم در مرزها دانست و افزود: امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی و دریابانی باید معطوف به مبارزه و متلاشی ساختن باندهای قاچاق کالا و مواد مخدر شود.


استاندار هرمزگان تاکید کرد: تامین امنیت در مرزهای دریایی دارای شرایط متفاوتی از مرز خشکی است و به توان و تجهیزات ویژه و مضاعفی نیاز دارد.


در این آئین سرهنگ علی اصغر خرم روی که پیش از این جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان بود به عنوان فرمانده جدید دریابانی استان معرفی شد.


فرمانده انتظامی هرمزگان روز پنجشنبه هفته گذشته (13مهر) اعلام کرد: با تدبیر فرمانده ناجا، کنترل عملیات دریابانی در سه حوزه مقابله با قاچاق کالا،انسان و مواد مخدر در استان هرمزگان به فرماندهی انتظامی استان واگذار شده است.
هرمزگان دارای یک هزار و 100 کیلومتر مرز آبی و بیش از دو هزار کیلومتر ساحل می باشد و عمده فعالیت نیروی دریابانی در این استان پس از محافظت از خطوط مرزی دریایی، مقابله با قاچاقچیان کالا و انسان است.

ارسال نظرات