به منظورخدمات‌رسانی سریع دندان پزشکی به دانش‌آموزان، کلینیک سیار دندان‌پزشکی در دبستان شهید مدرس ناحیه ی دو زنجان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۵۵۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم افتتاحییه کلینیک سیار دندان‌پزشکی در دبستان شهید مدرس ناحیه ی دو زنجان با حضور سیدبیوک موسوی معاون سیاسی‌امنیتی استانداری و دکتر پرویز قزلباش رییس دانشگاه علوم‌ پزشکی زنجان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان در این مراسم گفت: دبستان شهید مدرس با پرورش دانشمندان و هنرمندان بزرگ، یکی از مدارس پرافتخاراین ناحیه است.

حسن مظفری با تشکر از مسئولان علوم پزشکی به خاطر افتتاح کلینیک سیار دندان‌پزشکی در این مدرسه، افزود: ارائه‌ی خدمات پزشکی، اجتماعی و فرهنگی، مذهبی توسط ادارات و ارگان‌های مختلف دولتی و غیردولتی به دانش‌آموزان، و همراهی و همدلی با مدارس، گامی بزرگ در جهت رسیدن به اهداف والای تعلیم و تربیتی جمهوری اسلامی ایران بوده، و از ارزشمندترین کارهای اجتماعی و دینی است.

گفتنی است، پس از خدمت‌رسانی کلینیک سیار دندان‌پزشکی به تمام دانش‌آموزان این مدرسه، این واحد سیار در دیگر مدارس ناحیه دونیز به فعالیت خواهد پرداخت.

ارسال نظرات