خبرهای داغ:
مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم عنوان کرد

مشارکت با دستگاه‌های مختلف برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم گفت: هر چند برخی از قوانین مشکل‌ساز بوده و افراد برای ایجاد یک کار تولیدی نیازمند سرمایه اولیه هستند، اما تعاملات مطلوبی را با دستگاه‌های مختلف استان دنبال می‌کنیم تا بتوانیم در عرصه اقتصاد مقاومتی به نتایج گسترده‌تری برسیم.
کد خبر: ۸۹۳۰۵۷۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
مشارکت با دستگاه‌های مختلف برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی
حسین فرهادی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با بیان اینکه برای تحقق برخی از اهداف اقتصاد مقاومتی نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم، اظهار کرد: ترویج مصرف کالا‌های داخلی، گرایش به سمت سبک زندگی اسلامی و پرهیز از اسراف از جمله مباحث اولویت‌دار فرهنگی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه با مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج در برخی از نقاط شهر با برپایی نمایشگاه‌های مختلف برای ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی گام‌های مطلوبی برداشته است، اضافه کرد: هر چند برخی از قوانین مشکل‌ساز بوده و افراد برای ایجاد یک کار تولیدی نیازمند سرمایه اولیه هستند، اما تعاملات مطلوبی را با دستگاه‌های مختلف استان دنبال می‌کنیم تا بتوانیم در عرصه اقتصاد مقاومتی به نتایج گسترده‌تری برسیم.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب (ع) از وجود مشکلاتی برای صدور مجوز تولیدکنندگان یاد کرد و گفت: امیدواریم با استفاده از تعاملات مطلوبی که با مجموعه‌های مختلف استان داریم بتوانیم این مشکل را رفع کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی مختلف به همت بسیج سازندگی استان قم عنوان کرد: هر چند تا کنون اعتبارات تخصیص یافته به استان قم را به صورت کامل جذب کرده‌ایم، اما امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های استانی و ملی گام‌های بلندتری را در راستای ایجاد کارگاه‌های تولیدی برداریم.

فرهادی ادامه داد: افراد مختلفی که به دنبال ایجاد کارگاه‌های تولیدی بوده‌اند را برای دریافت ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بانک‌ها معرفی کرده‌ایم، اما تا کنون آن‌ها در مجموع موفق به دریافت ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات شده‌اند و باقیمانده افراد به علت نداشتن وثیقه بانکی نتوانسته تسهیلات را دریافت کنند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم با بیان اینکه بررسی‌های لازم برای حرکت به سمت کاشت محصولات متناسب با اقلیم استان قم دنبال شده است، اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه امام علی بن‌ابیطالب (ع) برای تغییر الگوی کاشت در این استان تلاش می‌کند تا بتواند کاهش مصرف آب و افزایش بهره‌وری را رقم بزند.
ارسال نظرات