رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا

رئیس و نائب رئیس قشر بسیج ورزشکاران نکا تعیین شدند

با برگزاری انتخابات شورای قشر بسیج ورزشکاران نکا، سید مهدی موسوی‌آبلوئی به عنوان رئیس و حسین پاکزاد زرندینی به عنوان نائب رئیس شورای قشر بسیج ورزشکاران شهرستان نکا انتخاب شدند.
کد خبر: ۸۹۳۰۵۸۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مجتبی رضایی در گفت‌وگویی گفت: برگزاری انتخابات شورای قشر بسیج ورزشکاران در واقع با هدف به‌کارگیری از نیروهای توانمند و تشکیل اتاق فکر از صاحب‌نظران حوزه ورزش است تا در توسعه امور ورزشی نقش موثر ایفا شود.

وی با بیان اینکه ورزش محیطی سالم برای جوانان و نوجوانان است که به تعالی روح و جسم توجه دارد، اظهار کرد: باید تلاش شود این فضای سالم ورزشی در جامعه باقی مانده و جوانان بیشتری جذب امور ورزشی شوند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا افزود: فضاهای ورزشی باید فضایی برای تعالی و رشد فرزندان باشد و همه ما تلاش کنیم تا ضمن تقویت این حوزه‌ها از تهاجم فرهنگی و اجتماعی دشمن در این بخش جلوگیری شود.

رضایی عرصه ورزش را عرصه مقدسی دانست که جوانان، نوجوانان و ورزشکاران باید با اقتدا به امام علی(ع) در این میدان با قوت وارد شده و به دور از حاشیه‌ها به اصل ورزش بپردازند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت بیش از 30 هیأت‌های ورزشی در شهرستان نکا گفت: تلاش برای تعالی و پرورش روح و جسم جوانان در این هیأت‌های ورزشی با قوت دنبال می‌شود که امیدواریم با فعال شدن همه ورزشکاران در این عرصه، شهرستان نکا در حوزه ورزشی همچون همیشه بدرخشد.

 با برگزاری انتخابات شورای قشر بسیج ورزشکاران نکا، سید مهدی موسوی‌آبلوئی به عنوان رئیس و حسین پاکزادزرندینی به عنوان نائب رئیس شورای قشر بسیج ورزشکاران شهرستان نکا انتخاب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار