به همت ناحیه امام هادی(ع) ؛

گردهمایی ترویجی تبیینی سبک زندگی

گردهمایی ترویجی تبیینی سبک زندگی ومصون سازی فرهنگی با حضور کلیه پایوران وسربازان در حسینیه ناحیه امام هادی(ع) با محور معضلات اجتماعی و رسانه ای نوین با تاکید بر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با حضور برادر محسن رضایی مسئول فضای مجازی ومسئول فرهنگی ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۶۰۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، گردهمایی ترویجی تبیینی سبک زندگی ومصون سازی فرهنگی با حضور کلیه پایوران وسربازان در حسینیه ناحیه امام هادی(ع) با محور معضلات اجتماعی و رسانه ای نوین با تاکید بر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با حضور برادر محسن رضایی مسئول فضای مجازی ومسئول فرهنگی ناحیه برگزار شد.

 گردهمایی ترویجی تبیینی سبک زندگی

در این گردهمایی رضایی گفت:هدف اصلی سازندگان نرم افزارهای شبکه های اجتماعی کسب در آمد است واین هدف در شبکه های اجتماعی با جمع آوری اطلاعات شخصی کاربران محقق میشود، این موضوع از دوجنبه قابل بررسی است یکی در حوزه امنیت و دیگری در حوزه های اجتماعی وفردی است.

وی گفت: در حوزه فردی واجتماعی شرکت ها با جمع آوری این اطلاعات مقاصد تجاری خو را دنبال می کنند و بطور مثال در حوزه تغذیه تشخیص میدهند شما به چه محصولی علاقه دارید وآن کالا را با خصوصیات مطلوب کاربر تولید میکنند، در حوزه امنیت ونیز سازندگان این نرم افزارها با جمع آوری اطلاعات کاربران و در اختیار قرار دادن آن به دستگاههای جاسوسی بیگانه اهداف ومقاصد خود را محقق می کنند.

 

خبرنگار بسیجی: زارعی

ارسال نظرات
پر بیننده ها