خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کنگاور:

سایه شوم آمریکا بر سر تمامی معضلات ایران در سده اخیر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کنگاور برخلاف آنچه که مقامات آمریکا مدعی شده اند، خود آمریکا را دروغگو و خیانت کار دانست و گفت: که اگر دولت و تیم مذاکره کننده از ابتدا به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توجه داشتند امروزه وضعیت بهتری داشتیم.
کد خبر: ۸۹۳۰۶۷۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

حجت الاسلام احمد امامی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از کنگاور، در خصوص سخنرانی اخیر رئیس جمهور در جمع دانشجویان دانشگاه تهران در رابطه با برجام و این مسئله که برجام صداقت و راستگویی ما را به جهان ثابت کرده است، اظهار کرد: چندی پیش مقامات آمریکا اظهار کردند که در دی ان ای ایرانی ها دروغ نهفته است(!) در حالی که ایران نهایت درستکاری را در راه مذاکرات در پیش گرفت، گویا این گفته آمریکایی ها مصداقی عکس دارد!

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)  تصریح کرد: اگر دولت همان راهی را می رفت که بارها رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) نشان داده بودند، وضعیت پیش روی امروز ما بسیار متغیر بود، می توانستیم دستاورد های بیشتری داشته باشیم در حالی که عزت ما نیز در بالاترین سطح خود قرار داشته باشد.

 

وی یادآور شد: یکی از اساتید دانشگاه های آمریکا گفته است که رهبر ایران با تدبیری پیامبرگونه توانسته است برجام را هدایت کند.

این کارشناس اذعان کرد: هر برنامه ای که آمریکا در رویارویی با ایران در دستور کار خود قرار داده بود امروز به جای آنکه ما را منزوی کند، خود آمریکا و سیاست های سلطه جویانه اش را به حاشیه رانده است.

امامی بیان داشت: دولت آمریکا، تیم های مذاکره کننده و دولت ما به روشنی می دانستند که آمریکا در ادامه راه عهدشکن خواهد بود.

 

وی در ادامه گفت:  اگر نگاهی به تاریخ معاصر ایران داشته باشیم،، در اتفاقاتی نظیر کودتای 28 مرداد، کودتای نوژه، فتنه 88 و حتی جنگ تحمیلی و همه خیانت ها و بدعهدی و دشمنی که علیه ما و نظام روا شده است همواره دست های آمریکا مشهود بوده است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه عنوان کرد: از ابتدا هدف دشمنان نظام از مذاکرات و برجام تغییر ساختار نظام بوده و خود برجام تنها حربه و بهانه ای در دست دشمنان ما است.

 

وی گفت: اگر همه مشکلات از دید غرب را هم حل کنیم باز بهانه های جدیدی می تراشند؛ مثلا اینکه شما در سوریه و یا عراق و سایر کشور های اسلامی که با مشکل رو به رو هستند چه می کنید؟

 

امامی تصریح کرد: امروز خط مقدم ما هویزه و اروند نیست، مدت ها است که همه می دانند خط مقدم ما سوریه و عراق است، برجام بهانه ای بود که ما را از سایر حوزه ها و قسمت ها دور کنند، بهانه آنها هم بحث تروریسم و حمایت ایران از تروریسم منطقه است.

 

وی در ادامه گفت: امروز داعش در حال نابودی است و استکبار به دنبال ایجاد چالش جدیدی در منطقه نظیر اسرائیل دوم می باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار