امام جمعه اردکان در مراسم صبحگاه هفته ناجا گفت:امنیت، مهمترین مؤلفه پیشرفت کشور است.
کد خبر: ۸۹۳۰۶۹۴
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، حجت الاسلام والمسلمین حاج سید اسماعیل شاکر در مراسم صبحگاه نیرو‌های مسلح ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت از تلاش‌های مخلصانه این نیرو در راه حفظ امنیت و خدمت به مردم تقدیر کرد.
وی گفت: امنیت جزو مهمترین مؤلفه‌های پیشرفت و برپا بودن یک کشور است. هم امنیت نظامی و امنیت درون مرزی و برون مرزی و در کنار امنیت نظامی، امنیت اخلاقی، دینی و مذهبی باعث می‌شود که یک کشور دارای آرامش باشد. اگر امنیت نباشد هیچ خدمت و فعالیتی برپا نمی‌ماند و این نشانه‌ای است که حفظ امنیت چقدر مهم است.
امام جمعه اردکان با اشاره به اهمیت موضوع عفاف و حجاب و همچنین امنیت اخلاقی در جامعه اظهار داشت: عدم وجود امنیت اخلاقی موجب پدید آمدن آسیب‌های اجتماعی زیادی می‌شود و آرامش را در جامعه از بین می‌برد. در این رابطه خانواده‌ها و ارگان‌های متعددی وظایفی دارند.
وی گفت: در هیچ جای دنیا حکومتی به نام شیعه تشکیل نشده است و خدمت کردن در این کشور و نظام مایه افتخار است و ما افتخار می‌کنیم که بتوانیم با وحدت و همبستگی هرچه بیشتر برای مردم و این مملکت خدمت کنیم تا رضایت نسبی مردم به این نظام هرچه بیشتر جلب شود چرا که جلب رضایت مردم نسبت به این نظام، بزرگترین خدمت به انقلاب و راه امام و شهداست.
ارسال نظرات