خبرهای داغ:
یک بسته فرهنگی شامل 10 جلد کتاب نفیس با موضوعات مختلف فرهنگی به شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان اهدا شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۵۶
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، موسی بی باک رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان در این رابطه گفت: توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در واحدهای کارگری یک ضرورت انکارناپذیر می باشد.

بی باک به لزوم ارتقاء سطح علمی و ایجاد نشاط در جامعه کارگری اشاره کرد و گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کارگران و نهاد های تولیدی و صنعتی و افزایش آگاهی های عمومی و شغلی در بین کارگران و خانواده های آنها یکی از اهداف بسیار مهم اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان است.
وی تاکید کرد: ایجاد انگیزه برای افزایش مطالعه، ارتقای سطح مطالعه مفید ،تجهیز کتابخانه ها، برگزاری نمایشگاه های کتاب و جذاب کردن کتابخانه ها از راههای ارتقای فرهنگ مطالعه در جامعه است.
رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان در ادامه بیان داشت: در همین راستا توسط این اداره از ابتدای سال تاکنون دو نمایشگاه کتاب با موضوعات اقتصاد مقاومتی و فرهنگی و اجتماعی برگزار و ده ها عنوان کتاب نیز به واحدهای کارگری اهدا شده است.
بی باک در پایان افزود: باید زمینه های لازم جهت تحقق و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در قشر زحمتکش و شریف کارگر جامعه فراهم کنیم و ین را بدانیم اگر به مطالعه، کتاب و کتابخوانی توجه خاص شود این امر در داشتن جامعه ای سالم و پویا به ما کمک می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها