صفارهرندی در گفت وگو با بسیج:

آمریکا بیشترین منفعت را در قضیه برجام کسب کرد/مضحک بودن ادعای دولتمردان در کسب پیروزی اخلاقی برجام

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی‌ها بیشترین منفعت را در قضیه برجام کسب کردند و این احتمال که از برجام خارج شوند بسیار ضعیف است.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۷۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ با اشاره به تصمیمات ایران درخصوص خروج آمریکا از برجام گفت: تصمیماتی در شورای امنیت ملی و کارگروهی که پیگیر و ناظر اجرای برجام را بر عهده دارد اتخاذ شده که بخشی از این تصمیمات همسنگ اقدامات آمریکا خواهد بود ولی باتوجه به متفاوت بودن ظرفیت آمریکا در اعمال برخی از تحریم‌های علیه ایران نیازمند چاره‌اندیشی و تصمیمات بهتری برای جبران نبود ظرفیت‌هایی هستیم که بتواند جبران اقدامات آمریکا علیه ایران باشد.

وی افزود: مشکلی که وجود دارد این است که برخی بر این باور هستند که ما قدرت مقابله با آمریکا را نداریم و ناچار بایستی به خواسته‌های آنان تَن بدهیم و بدبختانه این مسئله را هم اعلام می‌کنند، که هر بلایی سر ما بیاوری در عمل اقدامی را علیه شما نخواهیم داشت.

صفارهرندی با اشاره به سخنان اخیر دولتمردان کشورمان درخصوص برجام گفت: این ادعا که از نظر اخلاقی در دنیا ما برنده هستیم، مضحک است. باید گفت که در بازی‌ها به تیم‌های بازنده کاپ اخلاق را می‌دهند نباید دل به این خوش کرد که برجام را از نظر اخلاقی ما برده‌ایم.

آمریکا بیشترین منفعت را در قضیه برجام کسب کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه جا به جا کردن ارزش‌ها در بیان یک مسئول، هدف و هزینه برای نظام دارد، تصریح کرد: آمریکایی‌ها بیشترین منفعت را در قضیه برجام کسب کردند و این احتمال که از برجام خارج شوند بسیار ضعیف است فقط بیان این موضوع از سوی مقامات آمریکایی باعث می‌شود تا داخلی‌ها برای ترس از خروج آمریکا از برجام امتیازات بیشتری را به آنان دهند.

جدایی کردستان عراق بدعتی شوم برای ایجاد اسرائیل دوم در منطقه

وی درخصوص جدایی اقلیم کرستان عراق هم گفت: بدعتی که در منطقه در حال شکل‌گیری است که ایران، ترکیه، عراق و سوریه از آن متضرر خواهند شد چراکه اسرائیل دومی شکل خواهد گرفت.

هجمه‌های اخیر برای تخریب چهره‌های انقلاب و تضعیف جبهه انقلاب است

صفارهرندی با اشاره به هجمه‌های اخیر علیه رئیس قوه قضائیه گفت: در یکی دو سال اخیر موج جدیدی از حملات دشمنان نظام با کمک ایادی داخلی علیه نظام طراحی شد و برای تضعیف یک جبهه انقلابی در داخل کشور متوسل به هجمه علیه شخصیت‌های مطرح سیاسی شده‌اند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات