خبرهای داغ:
رئیس سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم گفت: پویش حسینی و مسابقه عکاسی به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و با مشارکت عقیق برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۸۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸

پویش عکس حسینی در استان قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مجید رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگاران از قم، با اشاره به برگزاری پویش عکس حسینی به همت سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قم اظهار داشت: این مسابقه عکاسی  با مشارکت عقیق و سازمان فرهنگی  ورزشی شهرداری قم برگزارشده و جوایز آن به پنج سفر کربلا افزایش یافت.

وی شرایط شرکت در این پویش حسینی را ورود به ربات "حسینیه عقیق" دانست و افزود: برای شرکت در این پویش، کافی است به ربات «حسینیه عقیق» به آدرس @aghigh_irbot  رفته و تصویر عکس دسته‌جمعی خود را بارگزاری کنید.

رئیس سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم اعلام کرد: جوایز این پویش حسینی به همت سازمان فرهنگی  ورزشی شهرداری قم تأمین‌شده است، سه سفر‌ کربلا برای همه شرکت‌کنندگان، دو سفر کربلا برای هیئات استان قم است.

وی استانداردهای تصاویر ارسالی را مورد توجه قرار داد و گفت: عکس‌ها  باید از نور، زاویه و چینش مناسب برخوردار بوده و تصاویر از عکس دسته‌جمعی هیئت باشد تا در مسابقه شرکت داده شود.

رفیعی از زمان ارسال عکس‌ها را تا پایان محرم خبر داد و گفت:  تا پایان محرم امکان ارسال عکس غیرتکراری وجود دارد و باید پیام تأیید عکس از طریق ربات ارسال‌شده و بعد از تأیید، با مراجعه به کانال @heiyatema آن را مشاهده نمایید و با فوروارد آن و بالا بردن نمایش، فرصت بیشتری در قرعه‌کشی سفر کربلا داشته باشید.

وی اظهار داشت: میزان بازدید در کانال هیئت ما، یکی از ملاک‌های ارزیابی است. تصاویر توسط کارشناسان بررسی می‌شود و در صورت تعدد تصاویر برتر، قرعه‌کشی انجام خواهد شد و برندگان این پویش، توسط کاروان اعلام‌شده پس از ماه صفر به کربلا اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها