فرمانده انتظامی تربت حیدریه ضمن اشاره به افزایش 20درصدی کشفیات کالای قاچاق در شهرستان از کشف 953 کیلوگرم مواد مخدر در طول یک سال اخیر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۰۷۹۶
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ اکبر آقابیگی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تربت حیدریه اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در مدت یکسال گذشته ۹۵۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف و ضبط کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷۳ درصد افزایش داشته است.
 
وی این افزایش را حامل دو پیام دانست و گفت: از یک سو عملکرد مناسب پلیس در مبارزه با قاچاقچیان را می‌رساند، اما مهمترین پیام آن افزایش مصرف مواد افیونی در جامعه است.
 
فرمانده انتظامی تربت حیدریه همچنین از افزایش ۲۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق نسبت به پارسال در این شهرستان خبر داد که اغلب این کالا‌ها را البسه، مواد غذایی، گوشی همراه، سوخت را شامل می‌شود.
 
وی افزود: تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات درون شهری و برون شهری در یکسال گذشته به ترتیب از ۱۹ به ۱۴ و از ۴۳ به ۳۹ نفر کاهش یافته و هرچند کشته شدن ۵۳ نفر ناراحت کننده است، اما این کاهش بیانگر همکاری و تعامل رانندگان با پلیس را می‌رساند.
 
فرمانده انتظامی تربت حیدریه خاطر نشان کرد: نزاع‌های فردی در یکسال گذشته با افزایش ۴ درصدی و نزاع‌های دسته جمعی با کاهش ۲۹ درصدی در این شهرستان روبرو است.
 
وی در ادامه با بیان اینکه ظرف یکسال اخیر شاهد افزایش ۳۵۰ درصدی کشفیات سلاح جنگی بوده ایم، گفت: سرقت به عنف ۵۲ درصد کاهش داشته و دستگیری سارقان با ۹ و خورده فروشان مواد مخدر با ۶ درصد افزایش همراه بوده است.
 
در ادامه این نشست فرمانده پلیس راه تربت حیدریه از اعمال طرح ترافیکی در ایام فصل برداشت زعفران خبر داد و گفت: مقرر شده تردد خودرو‌های کارخانه سیمان زاوه بین ساعت‌های ۷ تا ۹ صبح و ۱۴ تا ۱۶ عصر انجام نشود.
 
سرهنگ حسین میش مس اظهار داشت: در فصل برداشت زعفران سه گشت کنترلی در محور تربت حیدریه به زاوه مستقر و از تردد وانت بار‌هایی که اقدام به حمل انسان می‌کنند، جلوگیری خواهد شد.
 
وی همچنین گفت: روزانه ۷ هزارذ خودرو در مسیر رشتخوار و ۱۲ هزار خودرو در مسیر زاوه تردد دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها