سید ساجد یعقوبی
معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین:
اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در نشست با خبرنگاران افتخاری بسیج اردبیل گفت: ارزش خبری شهرت را باید به دور ریخت و ارزش خبری و عمل صالح را باید جایگزین آن کرد.
کد خبر: ۸۹۳۰۸۰۳
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲

ارزش خبری سالم جایگزین ارزش خبری شهرت شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در نشست با خبرنگاران افتخاری بسیج استان اردبیل تصریح کرد، خبرنگاران وظیفه اطلاع رسانی صحیح را دارند و خبرنگاران افتخاری بسیج فعالیت های بسیجیان نخبه و مبتکر را به رسانه ها منتقل کنند.

وی با توجه به تشریفاتی بودن اخبار و تعریف و تمجید از مسئولین در بعضی از خبرها بیان کرد، ارزش خبری شهرت دور ریختنی است و باید از این نوع ارزش در خبر پرهیز کرد و به ارزش خبری عمل صالح و سالم را جایگزین خبر شهرت کرد و همیشه نباید مسئولین سر تیتر اخبار باشند گاهی وقت ها در جایی میبینم پزشکی عمل موفقی که برای اولین بار در دنیا انجام داده است را منتشر کنیم.

احمدی افزود، خبرنگاران بسیجی به انتشار اخبار صحیح بپردازند و خبرهایی نظیر مخترعان و مبتکران بسیجی که کارهایشان در دنیا بی نظیر است را انتشار دهند و رسالت خبرنگاری را حفظ کنند.

وی در ادامه بیان کرد، بروید طرح های نو را کشف کنید و نخبگان و مبتکران که قهرمانان علمی ما هستند را پیدا کنید و به دنیا نشان دهید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار