مسئول جامعه پزشکی بسیج سپاه ناحیه سبزوار از اعزام سیزده مورد تیم پزشکی به مناطق محروم سبزوار در طول هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۰۸۱۸
|
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، رمضانعلی اخوان در حاشیه بازدید از اردو‌های جهادی پزشکی با بیان اعلام خبر اعزام تیم‌های پزشکی جهت ویزیت افراد محروم اظهارداشت: در این مدت سیزده تیم پزشکی شامل پزشک پرستار و گروه‌های مشاوره‌ای به مناطق دورافتاده سبزوار اعزام و معاینات رایگان را برای روستائیان و مناطق محروم شهر انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات در راستای توسعه عدالت و با هدف بهره‌مندی افراد جامعه از امکانات موجود انجام می‌شود تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی با استفاده از توان پزشکان و پرستاران بسیجی سعی می‌کند به صورت دوره‌ای و در مناسبت‌های مختلف طرح اعزام تیم‌ها را انجام دهد.

اخوان در ادامه با بیان اینکه بیش از ۲۳۰۰ نفر از افراد توسط پزشکان اعزامی مورد معاینه قرار گرفته اند، تاکید کرد: در هفته دفاع مقدس ۵۲۲ نفر معاینه شده اند.

وی با بیان اینکه تیم‌های اعزامی متشکل از ۴۱ خانم و ۴۲ آقا به طرح‌های هجرت بودند ادامه داد: خدماتی از قبیلآزمایشات غربالگری، مشاوره، معاینات عمومی و داندانپزشکی در اردو‌های طرح هجرت ارائه شده است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی بابیان اینکه اعزام‌ها با شناسایی و نیازسنجی مناطق و به صورت هدفمند انجام شده است، تاکید کرد: تیم‌ها اعزامی به صورت مجزا و با خدمات از پیش تعیین شده اعزام می‌شوند.
ارسال نظرات