مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در تشريح قابليت هاي اين سامانه نرم افزاري گفت: GIS يك سامانه اطلاعات مكاني است كه با مديريت داده ها امكان دسترسي آنلاين به كليه اطلاعات مشتركين اعم از كد آدرس نقشه تاسيسات و .... همچنين امكان اصلاح و تجزيه و تحليل هاي مربوطه را فراهم مي کند.
کد خبر: ۸۹۳۰۸۴۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومي شركت گاز استان آذربايجان، سيدرضا رهنماي توحيدي  ادامه داد: پروژه GIS در شركت گاز استان از سال 93 كليد خورده و با اجراي پايلوت در شهرستان تبريز اطلاعات مكاني بيش از  679816 مشترك گاز را گردآوري و در قالب نرم افزاري تجميع نموده است.

وی بیان كرد: لايه بندي شهرستان تبريز، اطلاعات علمك ها، شيرها، اتصالات، ايستگاه ها، شبكه هاي تغذيه و توزيع با بهره گيري از نقشه هاي دقيق و همچنين اطلاعات پايه اي نظير اسامي معابر از خروجي هاي اين سامانه مي باشد.

وي با اشاره به اينكه طرح GIS شهرستان تبريز در مرحله جمع بندي و بروز رساني اطلاعات مي باشد اظهار داشت: با توجه به استقرار بيس اين سامانه، دیگر شهر هاي استان به ترتيب وسعت در مرحله پياده سازي اين طرح قرار گرفته است.

مدير عامل شركت گاز استان يادآور شد: استقرار تحت وب اين سامانه منجر به افزايش سرعت دسترسي و تحليل داده ها و ارتقاي تكنولوژي و همگامي با استانداردهاي روز را براي ارائه خدمات بهينه به مردم شريف استان به ارمغان خواهد داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها