خبرهای داغ:

برتری گردان بیت المقدس ناحیه برخوار در جشنواره مالک اشتر سپاه استان

گردان بیت المقدس ناحیه برخوار عنوان برتر در جشنواره مالک اشتر را کسب کرد.
کد خبر: ۸۹۳۰۸۶۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ فرمانده گردان بیت المقدس حوزه امام حسین (ع) ناحیه برخوار از کسب عنوان موفق ترین گردان در جشنواره مالک اشتر سپاه صاحب الزمان (عج) خبر داد.
محمد حسن معینی افزود: این جشنواره به منظور معرفی الگوی سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی رده‌ها، ایجاد وحدت رویه و نظام‌مند کردن آن برگزار شده است.
وی با بیان اهمیت شناسایی رده‌ها و اقشار برتر در سپاه و بسیج، تقویت روحیه مدیریت جهادی در بین نیروهای مخلص سپاه و بسیج را از اولویت های مجموعه دانست.
معینی خاطرنشان کرد: در میادین نبرد حق علیه باطل همچون دوران پر افتخار دفاع مقدس رزمندگان با تاسی از حماسه عاشورای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش با شور و شوق در هر شرایطی ایستادگی ‌کردند و امروز به برکت خون شهدا، بصیرت انقلابی و مقاومت همه جانبه، شاهد شکوه، عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطوح منطقه ای و بین المللی هستیم و اینک آثار مجاهدت ها و ایستادگی ها در جبهه مقاومت اسلامی جلوه گر شده است.
فرمانده گردان بیت المقدس حوزه امام حسین (ع) ناحیه برخوار ادامه داد: با توجه به بیانات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر تقویت بنیه دفاعی، گردان بیت المقدس حوزه امام حسین (ع) برخوار به واسطه حفظ و ارتقای توان رزمی و آموزش نیروهای سازمان یافته در وضعیت های مختلف در راستای تحقق آمادگی رزمی همه جانبه، قابلیت پاسخگویی سریع به هرگونه تهدیدی را بر عهده دارد.
این مسئول در پایان اظهار کرد: گردان بیت المقدس حوزه امام حسین (ع) ناحیه برخوار در سال ۹۵ مفتخر به کسب عنوان موفق ترین رده سازمان بسیج مستضعفین در سومین جشنواره سراسری مالک اشتربسیج نیز شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار