خبرهای داغ:
صادقی فرمانده انتظامی برخوار گفت: افتخار ما این است که سرباز ولایت هستیم و هر چه امر کند، با تمام وجود تبعیت خواهیم کرد و بالاترین و ارزشمندترین وظیفه ما خدمت گزاری به مردم و همشهریان شریفمان است.
کد خبر: ۸۹۳۰۸۶۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان برخوار در جمع مردم در مسجد جامع دولت آباد ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت امروز جامعه و شهر ما مرهون خون شهدا و زحمات نیروهای نظامی و انتظامی است.
سرهنگ علی صادقی شعار امسال را پلیس برای امنیت و امنیت برای همه دانست و ادامه داد: در همین راستا نیروی انتظامی روزهای دوشنبه پاسخگوی عموم مردم است.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش نیروی انتظامی و همکاری مردم آمار جرایم نسبت به شش ماهه سال قبل پنج درصد کاهش یافته است.
صادقی اضافه کرد: در سال گذشته چندین باند سارق خودرو، قاچاق کالا و مواد مخدر را در شهرستان متلاشی کردیم.
این مقام انتظامی تاکید کرد: امنیت غرب آسیا مرهون رهبری حضرت امام خمینی (ره) و ایثارگری خانواده شهدا و جانبازان است.
این مسوول ادامه داد: وقوع حادثه تروریستی لاس وگاس خط بطلانی بر همه دموکراسی و امنیت پوشالی آن ها بود.
صادقی عنوان کرد: در کشور ایران ۱۳ هزار شهید نیروی انتظامی داریم که سهم شهرستان برخوار از این تعداد ۲۵ شهید است.
وی در ادامه اظهار کرد: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فرمایشات زیادی در رابطه با امنیت و نقش نیروی انتظامی دارند، امام خمینی (ره) فرموده اند: نیروی انتظامی زمانی زیبا و مقدس است که در خدمت مردم باشد و رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرموده اند: هیچ سازمان و نیرویی به اندازه نیروی انتظامی در مقابل چشم مردم قرار ندارند.
فرمانده انتظامی برخوار در پایان اظهار کرد: افتخار ما این است که سرباز ولایت هستیم و هر چه امر کند، با تمام وجود تبعیت خواهیم کرد و بالاترین و ارزشمندترین وظیفه ما خدمت گزاری به مردم و همشهریان شریفمان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها