فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

خون شهدا هموار کننده راه اسلام بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج در آستانه برگزاری یادواره شهدای اداری وکارگری واصناف شهرستان گفت: خون شهداء هموار کننده راه اسلامی و مردمی دنیاست.
کد خبر: ۸۹۳۰۸۶۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اشکذر در مراسم یادواره شهدای اداری وکارگری واصناف گفت: امروز ما شاهد پیشرفت‌های بسیاری در تمامی عرصه‌ها بوده ایم، درواقع این هشت سال جنگ ما بود که به ما آموخت چگونه به خود متکی باشیم و روی پای خود بایستیم.
وی، در ادامه گفت: امروز وقتی تمام قدرت‌های جهان در مقابل ما می‌ایستند و خواستار مذاکره با ما هستند نشان دهنده عظمت و شکوه این مردم است و این هم دلیلی غیر از جان نثاری شهدای عزیزمان ندارد. زیرا اگر این افراد در آن موقع جان نمی‌دادند امروز ما به این قله افتخار نمی‌رسیدیم و این امنیت را نداشتیم.
امامی گفت: شهدا در آن روز‌ها با تمام سختی‌ها و کمترین امکانات در مقابل یک دنیا امکانات ایستادگی کردند و اجازه ندادند که یک وجب ازخاک عزیزمان به غنیمت برود و خدشه‌ای به انقلاب عزیزمان وارد شود.
وی در پایان گفت: امروز وظیفه سنگینی برگردن ماست که یاد و خاطره این بزرگواران را گرامی بداریم و همچنین همواره راه آنان را ادامه دهیمواین یادواره روز چهارشنبه ۱۹ مهرماه درخیمه گاه امام حسین (ع) درجهاد کشاورزی شهرستان برگزار می‌گردد که همگی اطلاع رسانی کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار