یکی از بانوان بسیجی کارآفرین در گفتگو با بسیج:
نرگس کارگر خاتون آبادی گفت: مشکلات متعددی برای  کارآفرینان وجود دارد نبود سرمایه در گردش و نبود بازار مناسب باعث شده است که برای کارآفرینان محدودیت هایی را ایجاد کند.
کد خبر: ۸۹۳۰۸۷۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵

نرگس کارگر خاتون آبادی  یکی از بانوان بسیجی کارآفرین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:‌کارآفرینی به عنوان پدیده ای نوین در اقتصاد نقش موثری در توسعه و پیشرفت اقتصادی کشورمان دارد. لذا کارآفرینی در اقتصاد بازار هم دارای نقش کلیدی است.

وی با بیان اینکه مشکلات متعددی برای کارآفرینان وجود دارد افزود: مشکلاتی همچون نبود سرمایه در گردش باعث شده است که برای کارآفرینان محدودیت هایی را ایجاد کند. نبود بازار مناسب هم موجب شده است که بسیاری از کالاهای تولیدی از بازار خوبی برخوردار نباشند.

این بانوی کارآفرین بسیجی در ادامه افزود: انتظاری که از دولت می رود این است که کارآفرینان باید مورد حمایت جدی از سوی مسوولان قرار بگیرند و برنامه های حمایتی خود را برای چگونگی رشد و توسعه کارآفرینی در قالب رسانه های مختلف اطلاع رسانی کنند و تمهیداتی را در نظر بگیرند که در بعد اقتصادی جامعه قابلیت اجرایی داشته باشد.

این بانوی بسیجی خاطر نشان کرد: کارآفرینان می توانند با خلاقیت های کارآفرینی، پویایی اقتصادی برای کشورمان را فراهم کنند و علاوه بر اینکه می توانند فرصت های پول آفرینی داشته باشند در جهت ایجاد اشتغال هم نقشی موثر داشته و موجبات توسعه کسب و کارهای مورد نیاز و ارزش آفرینی مربوطه را فراهم کنند

ارسال نظرات