سید ساجد یعقوبی
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل گفت: خدمتگزاری در امورات فرهنگی سنت حسنه و باقیات الصالحات است.
کد خبر: ۸۹۳۰۸۸۱
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

خدمتگزاری در امورات فرهنگی سنت حسنه و باقیات الصالحات است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی در نشست بررسی برنامه های فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از نظام ائمه معصومین(ع) است، تصریح کرد: خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران، خدمت در حضور امام عصر(عج) است.

وی افزود: خدمت در این نظام مایه افتخار و علاوه بر احیای خون شهدای انقلاب اسلامی، احیاگر خون شهدای کربلا و آرمان های آنها را نیز شامل می شود.

حسنی گفت: امورات فرهنگی یک امر تدریج پذیر است و خدمتگزاری در این مسیر سنت حسنه و باقیات الصالحات است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی با ارزیابی برنامه های فرهنگی دانشگاه اظهار کرد: مسئولین فرهنگی دانشگاه ها در جهت احیای ارزش های انقلابی تلاش خود را افزایش داده و آنرا به عنوان یکی از اولویت های اصلی برنامه ریزی های خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام هجمه های زیادی را برای از یاد بردن یاد و خاطره شهدا به کار می گیرند، افزود: شهدای هشت سال دفاع مقدس یادآور ارزش های اسلامی و سرشار از عزت و اقتدار هستند.

دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی نیز با ارائه گزارشی از برنامه های فرهنگی دانشگاه اظهار کرد: حرکت نیروهای فرهنگی بر اساس ابتکار عمل و خلاقیت بوده و باید برنامه های فرهنگی طبق نیاز اجرایی شود.

وی افزود: فعالین عرصه فرهنگی دانشگاه با نیت خالص خود مسبب حرکت و اجرای برنامه های فرهنگی دانشگاه شده اند.

مهندس علیرضا دستور مدیر حراست دانشگاه نیز با ارزیابی مثبت فعالیت های فرهنگی انجام گرفته شده در دانشگاه، موانعی را به عنوان مسبب کاهش کیفیت امورات فرهنگی دانشگاه برشمرد.

گفتنی است در ادامه اعضای حاضر در جلسه به ارائه نظرات خود پرداختند.

خبرنگار علی انوار

ارسال نظرات