خبرهای داغ:
به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج از نطنز ،قرارگاه طرح مسجد محوری به همت معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه نطنز با حضور متولیان دینی و فرهنگی در حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۳۰۸۸۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

حجت الاسلام محمد جواد دهشیری ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم گفت : از صدر اسلام تاکنون مسجد به عنوان کانونی با کاربردهای فراوان فعالیت داشته و بسیاری از امور مومنان در این مکان مقدس حل و فصل می گردید.

وی با اشاره به اینکه این طرح باعث کاربردی تر شدن مساجد و ایجاد جنب و جوش بیشتر در این امکان مقدس می گردد، گفت: در این طرح کاربردی، متولیان فرهنگی و دینی  (هیات امناءمساجد – فرماندهان پایگاههای بسیج  ، امام جماعات و ... ) به عنوان مرجع اصلی برای پاسخ به نیازهای دینی، قرآنی و فرهنگی نسل جوان جامعه خواهند بود.

وی ادامه داد: دین اسلام که کامل ترین دین دنیاست، برای تمامی ابعاد زندگی انسان ها طرح ها و برنامه های مناسبی را تدوین کرده که عمل به آنها انسان ها را به سوی رستگاری هدایت می کند، یكی از برنامه های اسلام برای هدایت جامعه مسجد است.

وی خاطر نشان كرد: مسجد در حوزه دینداری فردی و اجتماعی نقش برجسته و ویژه ای دارد از این رو باید خانواده ها به مسجد توجه برجسته ای داشته باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها