روابط عمومی ناحیه کوهبنان
حسین ضیاالدینی روابط عمومی ناحیه کوهبنان  در اهمیت شهادت و ایثارگری گفت: شهادت بالاترین نعمت الهی است
کد خبر: ۸۹۳۰۹۳۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

                          
حسین ضیاالدینی روابط عمومی ناحیه کوهبنان در گفتگو با خبرنگار بسیج از استان کرمان عنوان کرد: شهادت مرگی از سوی خداوند است که انتخاب شده است، شهادت مرگی که انسان به سوی آن می‌رود نه آنکه به سوی انسان بیاید و از همین جا  اهمیت و ارزش شهادت و ایثارگری سرچشمه می گیرد.
    اگر چه شیعه هم در بستر بمیرد، شهید است، اما شهادت  در نزد خداوند متعال درجاتی دارد.
    نخستین بار کلمه «شهید» را پیامبر اکرم(ص) بر افرادی که در راه خدا کشته می‌شوند اطلاق کرده است.
  روابط عمومی ناحیه کوهبنان در مود شهادت و  ارزش شهادت ادامه داد:  در دنیای پرفتنه امروز که عصر انفجار اطلاعات و فضاهای مجازی لقب گرفته است و در زمانه‌ای که مرزهای جغرافیایی، معنا و مفهوم پیشین خود را در ساختار جدیدی از معرفت و تحول مبنایی در حیات بشری، رفته رفته از دست می‌دهند و اقتدار ملی هر کشور در بعد فرهنگی آن جلوه و ظهور می‌یابد، پاسداری از ارزش‌های فرهنگی، رویکردی واقع‌بینانه و استراتژیک خواهد بود.  در این میان، هدف و رسالت همه آنانی که به عدالت می اندیشند آن است که از فرهنگ ایثار و ایستادگی در این تهاجم فرهنگی و بی‌حساب صیانت و پاسداری کنند. درخشان‌ترین و فروزان‌ترین ستاره آسمان مشعل پرفروغ فرهنگ ایثار و شهادت است.
حسین ضیاالدینی تاکید کرد:  تکریم و تعظیم شهیدان خانواده های شهدا، تلاشی مقدس است در برافراشتن پرچم‌های سرخ استقلال و آزادی بشریت، از یوغ ذلت و اسارت و گام بلندی است در راستای احیای ارزش‌های مکتب توحید و عدالت؛ زیرا که، «شهادت، مرگ در راه ارزش‌هاست» و هر شهید، مشعلی است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت، جاودانه می‌درخشد.
وی اظهار داشت: امروز که بیش از ربع قرن از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد، بسیاری از آن‌ها که جنس جنگ و اهمیت آن دوره را اکنون بخوبی درک کرده‌اند، افسوس از دست رفته‌ها را می‌خورند. افسوس ثبت نشدن لحظاتی که هر آنش می‌توانست برای نسلی درس باشد. اکنون در زمان مشابه هستیم. مبادا شور نبرد ما را از ثبت دلاوری‌های بی‌سابقه این مدافعان  حرم بازدارد

ارسال نظرات