اردوی جهادی بسیجیان ويژه حوزه مقاومت شهید اشرفی اصفحانی کورائیم نیر برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۰۹۶۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل،اردوی جهادی هفت روزه بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید اشرفی اصفحانی در بخش کورائیم نیر برگزار شد.

 

 

سرهنگ محرم بنیادی فرمانده سپاه ناحیه نیر اظهار داشت: از اهداف اصلی و مهم اردوهای جهادی در بسیج سازندگی محرومیت زدائی از چهره روستاها و مناطق محروم است و اردوهای جهادی محل خوبی برای خود سازی و فراهم شدن برون رفت مشکلات و تمرین اقتصاد مقاومتی است.ت.

 

وی گفت: کار جهادی و نیز روحیه جهادی نیاز امروز جامعه به ویژه ملت ایران اسلامی است که اگر مسئولان با این روحیه کار کنند تحریم‌های دشمن بی اثر خواهد بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه نیر فعالیت جهادی را نیاز ضروری کشور خواند و تصریح کرد: با فعالیت و کار جهادی می‌توانیم در مسئله اقتصاد مقاومتی که خواست مقام معظم رهبری است به خوبی موفق باشیم و دشمنان را مایوس کنیم.

 

سرهنگ بنیادی عنوان کرد: این اردوهای جهادی هم پیام به مسئولان بوده که نیروهای خودی به ویژه جوانان را باور داشته باشند و هم پیام به دشمنان انقلاب بوده که بدانند که با وجود روحیه جهادی در بین ملت ایران اسلامی راه به جایی نخواهند برد.

 

وی افزود: اردوهای جهادی یک حرکت جهادی و خالصانه برای رضای خدا و تهذیب نفس است که با هدف نهادینه کردن فرهنگ بسیجی، ترویج مردم یاری و مردم داری، محرومیت‌زدایی و ایجاد روحیه تعامل در بین افراد به اجرا درمی‌آید.

 

فرمانده سپاه ناحیه نیر تصریح کرد: بسیج سازندگی از طریق اردوهای جهادی نقشی موثر در عرصه اقتصادی داشته و در واقع این اردوها زمینه‌ساز تقویت بنیه اقتصادی کشور است.

 

منبع: نیریمیز

 

ارسال نظرات