شیعه و سنی همچون برادر در کنار همدیگر از کیان و مرزهای کشور اسلامی دفاع می کنند

در حوزه استحفاظی پاسگاه دریابانی امیرآباد، شیعه و سنی در کنار هم با وحدت و همکاری با نیروی انتظامی موجب پایداری امنیت شدند.
کد خبر: ۸۹۳۰۹۸۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدحسین عبدی، در همایش مرزبانان و مرزنشینان در پاسگاه مرزبانی امیرآباد اظهار کرد: در حوزه استحفاظی پاسگاه دریابانی امیرآباد، شیعه و سنی در کنار هم با وحدت و همکاری با نیروی انتظامی موجب پایداری امنیت شدند.

وی افزود: اکنون شیعه و سنی در کنار هم همچون دو برادر برای اهداف عالیه نظام تلاش داریم و امیدواریم با همکاری همه جانبه، سلامت و امنیت پایدار ایجاد شود.

فرمانده دریابانی امیرآباد گفت: نظام ما براساس وحدت رویه قوای سه‌گانه و تعامل با شهروندان است و همه در این بخش با دقت وارد شده‌اند و نیروی انتظامی هم خدمتگزاری خود را در بخش‌های مختلف با قوت در دستور کار دارد.

این مسؤول افزود: وحدت و همکاری میان نیروهای مختلف بسیار ارزشمند است و امیدواریم با توجه به تحرکات مختلف دشمنان برای کمرنگ کردن این وحدت، این همکاری همواره ادامه داشته و اقتدار نظام را افزایش دهد.

عبدی گفت: ما مرزبانان نگهبانی و حراست از مرزها وظیفه مهم و اصلی ما است که امیدواریم با همراهی همه جانبه مردم بتوانیم در راستای اهداف خود به موفقیت لازم برسیم.

 در این مراسم همچنین کلنگ احداث مسجد پاسگاه دریابانی امیرآباد به مساحت 200 متر مربع با 300 میلیون تومان اعتبار به زمین زده شد که با همت خیران و دریابانی احداث می‌شود.

در این همایش همچنین از خیران، مرزبانان نمونه، نیروهای نمونه پاسگاه دریابانی امیرآباد و فعالان برنامه‌های فرهنگی و دینی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها