نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی:

واکنش ایران در برابر خروج امریکا از برجام باید عزتمندانه باشد

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: واکنش ایران در برابر خروج آمریکا از برجام همان سخن رهبری خواهد بود که اگر آن‌ها برجام را پاره کنند ما باید آن را آتش بزنیم.
کد خبر: ۸۹۳۰۹۹۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
حسین مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با بیان اینکه مسئولان و به خصوص روسای سه قوه در سیاست گذاری باید سخن رهبر معظم انقلاب در غیر قابل اعتماد بودن آمریکا را سرلوحه کار خود قرار دهند اظهارداشت: ایران با انقلاب خود توانسته آقایی و سلطه آمریکا را در جهان از بین ببرد و دشمنی امریکا با ایران هیچ گاه تمام نخواهد شد.

وی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور آمریکا در مورد برجام و خروج از آن تاکید کرد: خروج آمریکا از برجام پاسخ متقابل ایران را باید در پی داشته باشد و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: در صورت پاره کردن برجام توسط غرب ما آن را آتش خواهیم زد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس باید به صورت عزتمندانه و با اقتدار پاسخ مناسبی را برای این رفتار امریکا داشته باشد ادامه داد: از ابتدای انقلاب نقشه‌های مختلفی از قبیل: جنگ، کودتا و تحریم برای ایجاد اختلاف و سست کردن پایه‌های نظام توسط آمریکا طرح ریزی شد و برجام نیز درراستای همان نقشه‌ها است.

مقصودی با بیان اینکه ترامپ و اوباما در نهایت دشمنان ایران هستند تصریح کرد: با تغییر رئیس جمهور در آمریکا سیاست‌ها تغییری نکرده و تنها روش‌های دشمنی است که از شکلی به شکل دیگر درامده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار