یادواره چهار شهید روستای قمیطه با حضور خانواده های شهدای شهرستان جاجرم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۰۰۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ یادواره چهار شهید روستای قمیطه  با حضور خانواده های شهدای شهرستان جاجرم برگزار شد.

سروان محمدنیا ضمن گرامیداشت شهدا و چهار شهید گمنام روستای قمیته ابراز داشت: اگر امروز اقتدار داریم و از دست فرهنگ عاشورایی دنیای استکبار به ستوه آمده است تمامش ثمره خون شهدا است

وی گفت: رایحه دل انگیز شهیدان مدافع حرم و شهید بی سر شهید حججی این روز ها فضای کشور را دگرگون کرده است.

محمدنیا با اشاره به تقارن هفته دفاع و ماه محرم ابراز داشت: هشت سال دفاع مقدس در امتداد راه عاشورا بود  و رزمندگان با تاسی از سید و سرور شهیدان به جبهه های حق علیه باطل شتافتند.

وی با بیان اینکه بیش از سی کشور از رژیم بعثی عراق حمایت کردند گفت: رزمندگان اسلام با اتحاد و همدلی و ایمان و اخلاص خودشان و پیروی از ولایت توانستند مقابل هجمه های دشمن بایستند.

سرپرست سپاه ناحیه  جاجرم با بیان اینکه امروز ایران پر است از شهید حججی ها  ابراز داشت: نسل سوم و چهارم انقلاب همانند نسل اول و دوم از اسلام و انقلاب پاسداری و نگهداری می کنند و در سوریه جان فشانی می کنند و از زندگی خود گذشتند تا در مقابل ظلم بایستند.

وی با بیان اینکه خواسته شهدا این است که مقابل استکبار بایستیم و نگذاریم ولایت تنها بماند و پشتیبان ولایت باشیم تصریح کرد: روحیه انقلابی باید در بدنه جامعه جاری و ساری کنیم اگر غیر این باشد نمی توانیم مقابل استکبار بایستیم.

محمدنیا خاطر نشان کرد: امروز باید گفتمان شهدا گفتمان غالب باشد گفتمان شهدا حفاظت از اسلام ناب محمدی است.

وی گفت: در سازمان ملل ریس جمهور مضحک آمریکا سخنانی را گفت و ایران را به حمایت تروریسم محکوم کرد در حالی که امروز می بینید خون مظلومان جهان به واسطه همین افراد ریخته می شود.

ارسال نظرات