استاندار مازندران: انس با قرآن، اهل‌بیت و عترت موجب سلامت فکری و معنوی جامعه و زمینه‌ساز تعالی جامعه اسلامی است و همه باید برای گسترش فرهنگ متعالی قرآن تلاش کنیم و رسالت دستگاه آموزش و پرورش سنگین‌تر است.
کد خبر: ۸۹۳۱۰۱۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ربیع فلاح‌جلودار در افتتاحیه دومین دوره توانمندسازی کارشناسان، کارشناس مسؤولان و روسای ادارات قرآن ، عترت و نماز سراسر کشور که با حضور استاندار مازندران در اردوگاه شهید چمران شهرستان رامسر برگزار شد،  تلاش در عرصه فرهنگ اخلاق و ترویج آموزه‌های دینی را جهاد اکبر دانست و اظهار کرد: قرآن کریم و عترت بزرگ‌ترین هدیه الهی برای انسان‌ها و گران‌بهاترین میراث پیامبر اسلام است.

وی با اشاره به اینکه سنگر آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت بهترین فرصت و ظرفیت برای توسعه‌های قرآنی است، اظهار کرد: کلاس‌های درس زمینه مفاهیم و اجرای عمل به قرآن را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

استاندار مازندران تاکید کرد: انتظار داریم تمام مدیران و مسؤولان نظام جمهوری اسلامی به عنوان خادم قرآن باشند و مسیر ترویج قرآن که موجب سلامتی و بالندگی جامعه می‌شود گام برداریم.

این مسؤول افزود: انس با قرآن، اهل‌بیت و عترت موجب سلامت فکری و معنوی جامعه و زمینه‌ساز تعالی جامعه اسلامی است و همه باید برای گسترش فرهنگ متعالی قرآن تلاش کنیم و رسالت دستگاه آموزش و پرورش سنگین‌تر است.

فلاح‌جلودار خاطر‌نشان کرد: امروزه آموزه‌های قرآنی سیره اهل‌بیت راه اصلی رشد و معنویت جامعه و مقابله با آسیب‌های اجتماعی است و با ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه می‌توانیم میزان بد‌اخلاقی‌ها و آسیب‌ها را کاهش دهیم.

وی یکی از راه‌های واکسینه کردن جوانان در مقابل آسیب‌های اجتماعی را موضوع نماز و ترویج فرهنگ نیایش و عبادت دانست و گفت: در مدارس، کتب درسی و مؤسسات فرهنگی و قرآنی و همچنین مولفان و ناشران کتب قرآنی موضوع نماز و موضوعات قرآنی باید به طور ویژه توجه شود تا با رشد فضایل اخلاقی از توسعه نفوذ دشمن جلوگیری کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها