بهرامی مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی؛
مسئول قرارگاه بسیج دانشجویی گفت: ثبت‌نام برای اعزام اربعین دانشجویان در دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور آغاز شده و تا امروز 8هزار دانشجوی مشمول برای دریافت مجوز خروج در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۳۱۰۳۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

  به گزارش سازمان بسیج دانشجویی کشور خبرگزاری بسیج، علی بهرامی مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی در مورد آخرین وضعیت ثبت‌نام دانشجویان در سایت «سقا» گفت: تا امروز 8هزار دانشجوی مشمول برای دریافت مجوز خروج در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: دانشجویان می‌توانند تا 30 مهرماه به این سامانه مراجعه کنند اما جهت اطمینان از اینکه مراحل اداری رفع مشکلات آن‌ها قبل از اربعین برطرف شود بهتر است هر چه سریع‌تر برای ثبت‌نام اقدام کنند.

بهرامی در مورد اسکان دانشجویان در دو شهر نجف و کربلا بیان داشت:مکان‌های در نظر گرفته شده برای دانشجویان در نجف صحن حضرت زهرا (س) و در کربلا در خیابان باب طویریج در مجتمع فردوس با فاصله تنها 1500متری حرم سید الشهدا (ع) است.

مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: ثبت‌نام برای اعزام کاروانی اربعین دانشجویان در دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور آغاز شده است.

 

 
ارسال نظرات