خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا گفت: دولتی اسلامی است که چشم و دستش رو به بیگانه نباشد و بر نیرو های داخلی اعتماد کرده و به آنان اتکا کند.
کد خبر: ۸۹۳۱۰۵۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷

امیری نژاد مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین درخصوص برخوردهای صادقانه دولت ایران با سران غرب اذعان کرد: رهبر انقلاب در نگاه های تیزبینانه خود در این حوزه و بیان جمله "من دیپلمات نیستم، انقلابی هستم و حرف را صریح و صادقانه می گویم" همچنان مقتدرانه با برجام برخورد دارند و شایسته است که دولت نیز برای پیشبرد اهداف خود همچون رهبری اقدام کند.
وی افزود: بر طبق دیوان انقلاب اسلامی که بر پنج پایه اعم از انقلابی اسلامی، نظامی اسلامی، دولتی اسلامی، کشوری اسلامی و تمدن نوین اسلامی بنا شده که البته در مرحله سوم که دولتی اسلامی است متاسفانه ما دچار مشکل شده ایم.
امیری نژاد در ادامه اضافه کرد: دولتی اسلامی است که چشم و دستش رو به بیگانه نباشد و بر نیرو های داخلی اتکا داشته باشد.
وی گفت: طبق فرموده قرآن "اشدا علی الکفار رحما بینهم" مبنای دین اسلام به صلح است و امروز روز برخورد انقلابی است و همچون گفته پیامبر امروز روز رحمت است.
وی در پایان اذعان کرد: مصداق این آیه شریفه تحت صلح باید حرکت کرد تا صلابت تشیع حفظ شود و دشمن با هر چه که حمله کند می بایست همانگونه پاسخش را داد و اگر از حدود عبور کند ما نیز مصداق اشدا خواهیم بود و تا زمانی که در صلح باشد "رحما بینهم هستیم".
1006/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها