رئیس هیأت تکواندوی اردبیل:

میزبانی مسابقات تکواندوی جام سفیر کره جنوبی از اردبیل گرفته شد

رئیس هیأت تکواندوی استان اردبیل گفت: در حالی که پیش از این میزبان مسابقات تکواندوی جام "سفیر کره جنوبی"، استان اردبیل اعلام شده بود، با تصمیم فدراسیون در لحظات آخر میزبان این رقابت‌ها تهران معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۰۶۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اسماعیل لطفعلی‌زاده اظهار کرد: پیش از این با اعلام در رسانه‌های مختلف استان و طرح موضوع در حضور استاندار اردبیل و جلسه شورای عالی ورزش، میزبانی اردبیل از مسابقات تکواندوی جام "سفیر کره جنوبی" اعلام شده بود و از آمادگی لازم برای میزبانی این رویداد ورزشی برخوردار بودیم.

 وی افزود: جام "سفیر کره جنوبی" از معتبرترین مسابقات تکواندو بوده و با برنامه‌ریزی انجام شده تصمیم بر این گرفته شده بود تا از 19 مهرماه شاهد آغاز مسابقات در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده اردبیل باشیم که به یکباره با تغییر تصمیم فدراسیون، میزبانی از این رویداد مهم ورزشی ملغی گردید.

رئیس هیأت تکواندوی استان اردبیل بیان کرد: تمامی توافقات با فدراسیون تکواندو برای برگزاری مسابقات در اردبیل به عمل آمده بود، اما به دلیل اینکه بر سر مبلغ نهایی برگزاری رقابت‌ها اختلاف وجود داشت و با نظر منفی تیم‌های حاضر در این مسابقات به دلیل پیش‌بینی شرایط بد جوی در اردبیل مواجه شدیم، کمیته برگزاری مسابقات، رأی به عدم میزبانی اردبیل داد.

 لطفعلی‌زاده محل جدید برگزاری مسابقات را "خانه تکواندو در فدراسیون" اعلام کرد و ادامه داد: درخواست هیأت‌های استانی در تعویض محل برگزاری رقابت‌ها به عنوان یکی از علت‌های اصلی عدم میزبانی اردبیل اعلام شد.

وی با اظهار ناراحتی از بابت عدم میزبانی استان اردبیل از مسابقات جام "سفیر کره جنوبی"؛ گفت: تمامی هماهنگی‌ها برای اسکان، تغذیه و محل تمرینات تیم‌های حاضر در مسابقات و برگزاری مناسب این رویداد ورزشی انجام شده بود و تمامی مسؤولان اجرایی و ورزشی استان آماده میزبانی از مسابقات جام سفیر کره جنوبی بودند که این تصمیم به یکباره باعث برهم زده شدن برنامه‌ میزبانی شد.

رئیس هیأت تکواندوی استان اردبیل بیان کرد: درصورت میزبانی اردبیل، امکان حضور دو تیم از استان فراهم می‌شد، اما با تصمیم جدید اتخاذ شده و تغییر محل میزبانی، از تیم منتخب استان به مانند سایر هیأت‌های ورزشی یک تیم در بخش مردان و یک تیم در بخش زنان حضور پیدا خواهد کرد.

لطفعلی‌زاده به برگزاری منظم و خوب مسابقات تکواندوی قهرمانی کشور در سال 94 به میزبانی اردبیل اشاره کرد و افزود: میزبانی مناسب از این رویداد ورزشی و تعامل مناسب هیأت تکواندوی اردبیل با فدراسیون، زمینه موافقت با برگزاری جام سفیر کره جنوبی را فراهم کرد اما تصمیم نهایی فدراسیون و هیأت‌های استانی مانع از برگزاری این مسابقات شد.

 

منبع:فارس

 

 

ارسال نظرات