خبرهای داغ:

یادواره شهدای روستای محمودی اسفراین برگزار شد

با حضور خانواده‌های معظم شهدا ،مردم، بسیجیان و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی یادواره شهدای روستای محمودی از توابع بخش مرکزی اسفراین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۰۸۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

 

به گزارش خبرگزاری بسيج؛ با حضور خانواده‌های معظم شهدا ،مردم، بسیجیان و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی یادواره شهدای روستای محمودی از توابع بخش مرکزی اسفراین برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه اسفراین با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدای ما با ایثار و فداکاری و جان‌فشانی خود توانستند این نظام را در برابر همه تهدیدها و توطئه‌های استکبار جهانی محکم و استوار نگه‌دارند.

وی عزت، اقتدار، سربلندی و امنیت ایران اسلامی را مرهون خون شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با نثار خون خود از اسلام و انقلاب دفاع کردند و همه ما وظیفه‌داریم با حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی، دین خود را به آن‌ها ادا کرده و نگذاریم خون شهیدان پایمال شود.

سرهنگ مهدی الهی راد گفت: ما باید ارزش‌ها و اهداف متعالی شهدا را ارج بنهیم و مقام آن‌ها را در جامعه تبیین و ترویج کنیم و فرهنگ ایثار و شهادت را که مایه عزت و آبروی دوجهان است به نسل جدید انتقال دهیم.

فرمانده ناحیه اسفراین افزود: برگزاری چنین یادواره‌هایی تداعی‌کننده خاطرات هشت سال دفاع مقدس و در راستای تقویت روحیه جهاد و شهادت‌طلبی در جامعه مؤثر است.

قرائت دکلمه، مداحی و سینه‌زنی از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی در محل مسجد روستای محمودی از توابع بخش مرکزی اسفراین بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها