فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:
امنیت یک کلید اجتماعی است،امنیت استان زنجان در مقایسه با سایر استان‌ها ارتقا یافته است و در بین استان‌های برتر کشور به لحاظ امنیت قرار دارد.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۰۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان در مراسم صبحگاه نیروی انتظامی استان زنجان که در مقر فرماندهی انتظامی استان زنجان برگزار شد، گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا جلوه تعهد، هوشمندی، ایثار و فداکاری نمایان شود و نیروی انتظامی همواره در مقابل تهدیدات نرم استوار ایستاده است که این ایستادگی‌ها گاه در مرزها، گاه در مقابله با سوداگران مرگ و اشرار، جرایم فضای مجازی، امدادرسانی در حوادث بوده است و در این مسیر شهدای زیادی از نیروی انتظامی تقدیم  مهین اسلامی شده است.

سردار علی آزادی افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای نمایان شدن جلوه‌هایی چون تعهد، کارآمدی، هوشمندی، شجاعت نیروهای خادم  نیروی انتظامی می باشد در حالی که  نیروی انتظامی پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران نیز  است.

وی با اشاره به پاسداری از ارزش های دفاع اسلامی اظهار داشت: با تمام توان در مقابله تهیدات از جمله تهدیدات نرم ایستاده است و جای جای میهن اسلامی ومیدان مبارزه  خدمتگزاری آنان می باشد.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: نیروی انتظامی همواره نقش تاثیرگذار و اساسی در تامین امنیت استان دارد و این امر نتایج مثبتی به همراه داشته است به گونه ای که استان زنجان جزو سه استان برتر در کمبود جرم بوده و جرایمی از قبیل قاچاق ،فضای مجازی، آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه، جرایم خشن  در استان کاهش یافته است.

سردار علی آزادی افزود: نیروی انتظامی به طور مستمر و ویژه  در انزار مرد تلاش نموده تا تجهیزات ،مهارت،آموزش های خود را مطابق نظر مردم ساماندهی نماید.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی مجهز به تجهیزات روز دنیاست تصریح کرد: با مشارکت و همکاری که با مردم داشته است اعتماد شهروندان را به خود جلب نموده است.

سردار علی آزادی با اشاره به اینکه بدون تعامل با دستگاه ها ،سازمانها امنیت میسر نمی شود، اظهار داشت: نیروی انتظامی امروز تجهیزات روز دنیا را در اختیار دارد.

وی خاطر نشان ساخت: امنیت یک کلید اجتماعی است،امنیت استان زنجان در مقایسه با سایر استان‌ها ارتقا یافته است و در بین استان‌های برتر کشور به لحاظ امنیت قرار دارد.

سردار علی آزادی با اشاره به اینکه اقدامات امنیتی در روز یوم‌العباس و یوم‌الزینب در زنجان توسط نیروی انتظامی صورت گرفت و این مراسم در امنیت کانل  برگزار شد، تصریح کرد: پیشگیری از جرایم در جامعه تنها با کمک و تعامل مردم حاصل می شود و نیروی انتظامی استان زنجان با تعامل و همکاری شهروندان در امر پیشگیری از جرایم عملکرد خوبی دارد .

ارسال نظرات