مسوول بسیج اساتید مازندران در گفت‌وگو با «بسیج»:
بلباسی گفت: بسیج در عرصه سیاسی حضور دارد اما سیاست‎زده، جناح‎زده و گروه‎گرا نیست، اما برخی افراد عنوان می‎کنند که بسیج را به سیاست و کار سیاسی چه کار؟ که چنین نگاه‎هایی اصلا درست نیست.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۱۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

مجتبی بلباسی مسوول بسیج اساتید استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج عنوان کرد: بسیج سازمانی مردم نهاد است که در هر عرصه‎ای حضور موفق دارد و به نوعی می‎توان گفت که اکثر عرصه‎های جامعه عرصه بروز و ظهور بسیج است.

بلباسی با اشاره به سخنان امام خامنه‎ای در موضوع انقلابی‎گری عنوان کرد: انقلابی‎گری نیز یعنی حرکت در راستای خط انقلاب و رهبری که بر این اساس بسیج دائما باید از مشرب انقلابی‎گری ارتزاق کند.

مسوول بسیج اساتید استان مازندران با بیان اینکه دیانت ما عین سیاست ماست و بالعکس عنوان کرد: ما نمی‎توانیم یک متدین غیرسیاسی باشیم، بسیج نیز در عرصه سیاسی حضور دارد اما سیاست‎زده، جناح‎زده و گروه‎گرا نیست و شاید بتوان گفت که سیاست ابزاری برای پیشبرد اهداف بسیج است، اما متاسفانه برخی افراد این‎طور عنوان می‎کنند که بسیج را به سیاست و کار سیاسی چه کار؟ که چنین نگاه‎هایی اصلا درست نیست.

بلباسی در خاتمه با تاکید بر اصلاح نگاه غلط سیاسی و جهت‎گیری درست در این زمینه خاطرنشان کرد: اگر نگاه غلط سیاسی اصلاح نشود یا به درستی تبیین و جهت‎گیری نشود، این نگاه غلط سیاسی می‎تواند جامعه ما را به سمت وادادگی و غرب‎زدگی و ورطه نابودی پیش ببرد که ازاین جهت بسیج باید در این عرصه سیاسی حضور داشته باشد و از حیث گفتمان‎سازی مداخله کند و جامعه را به سمت حقانیت و مسیر انقلاب رهنمون شود.

ارسال نظرات