فرمانده حوزه 5 سپاه ناحیه میثم مشهد در بازدید از پاسگاه نیروی انتظامی هلالی:

نگاه مثبت مردم به نیروی انتظامی نتیجه عملکرد مطلوب این نهاد در ایجاد امنیت و آرامش است

فرمانده حوزه 5 سپاه ناحیه میثم مشهد گفت: نگاه مردم به نیروی انتظامی مثبت است و این نگاه نتیجه عملکرد خوب و حمایت‌های به موقع نیروی انتظامی از جمهوری اسلامی ایران و حقوق مردم است.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۲۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فرمانده حوزه ۵ میثم  مقاومت بسیج سپاه میثم در مراسم بازدید از پاسگاه نیروی انتظامی هلالی مشهدمقدس ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی به فرمانده پاسگاه هلالی و کلیه خدمتگذاران  در لباس مقدس و تعظیم به شهدای پرافتخارنیروی انتظامی، بیان داشت: باتوجه به بیانیه‌ای که سپاه برای نیروی انتظامی داشته است، بسط و گسترش امنیت عمومی و ارتقای رضایت‌مندی و احساس امنیت نزد مردم را محصول خدمت بی منت و نقش آفرینی‌های هوشمندانه و مقتدرانه این نیرو در راستای مأموریت‌های محوله دانست.

وی افزود: نگاه مردم به نیروی انتظامی مثبت است و همگان از تلاش‌های این نیرو تقدیروتشکر می‌کنند. این نگاه نتیجه عملکرد خوب و حمایت‌های به موقع نیروی انتظامی از جمهوری اسلامی ایران و حقوق مردم است.
 
وی ابراز داشت: تردیدی نیست امنیت عمومی و بالای مردم عزیز ایران، محصول نقش آفرینی‌های مجاهدانه و هوشمندانه نیرو‌های نظامی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی میهن اسلامی است، اما اهمیت دادن به اقدامات پیشگیرانه و پیشدستانه در مقابله با جرائم و ناامنی‌ها در حوزه‌های مختلف، سطوح مردم ودستگاه‌های اجرایی انتظارمردم است.

فرمانده حوزه ۵ میثم ادامه داد: تعامل نیروی انتظامی با آحاد مردم بی نظیر است و این نقاط قوت این نهادمقدس می‌باشد. نیروی انتظامی در عین اقتدار نوعی رفاقت با مردم دارد و رفاقت و مهربانی درحین اقتدار، باعث کمتر شدن جرائم و مسئولیت پذیر شدن مردم نسبت به جامعه و هم نوعانشان و نوعی نزدیک شدن مردم به نیروی انتظامی می‌باشد.

وی افزود: این روحیه و خصوصیت همان روحیه و خصوصیت مشترکی است که هم در بسیجیان و هم در نیروی انتظامی است.

فرمانده پاسگاه هلالی هم ضمن تقدیر و احترام به سپاه و بسیجیان، اظهار داشت: این تعاملی که بین ما و مردم و بین سپاه است را موهبت الهی می‌دانیم.

در پایان مراسم فرمانده حوزه ۵ میثم لوح تقدیری به موجب قدردانی از زحمات مجاهدانه فرمانده پاسگاه هلالی در ایجادامنیت منطقه، اهدا نموده و از مأمورین انتظامی پاسگاه با اهدای چفیه و شاخه گل تقدیر و تشکربه عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها