خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان گفت: روحانیون نقش بسیار مهمی برای فرهنگ ‌سازی ساخت مساجد در جامعه داشته و باید از ظرفیت خیران مسجد ساز شهرستان در این زمینه استفاده کافی را ببریم.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۲۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، حجت الاسلام حسن دهشیری شامگاه یکشنبه در افتتاح مسجد «اهل البیت» اردستان اظهار کرد: مسجد خانه خداست و احترام خاصی دارد، لذا همسایه های مسجد در حفظ و پاکیزگی آن کوشا باشند.

امام جمعه اردستان گفت: مومنان در مساجد احساس آرامش داشته و منافقان احساس زندانی را در مساجد دارند، لذا این است که مومن روحی ایمانی داشته و منافق روحیه نفاق دارد.

وی افزود: با ساخت مسجد و برگزاری نماز جماعت خیرات و برکات آن هم شامل ساکنین محله خواهد شد و شاهد باشیم همه آنچه که مربوط به امور مسلمانان هست همچون صدر اسلام در مساجد انجام شود.

حجت الاسلام دهشیری طبق آیات قرآن کریم تصریح کرد: ممنوعیت دشمنان از عمران مساجد امری طبیعی بوده و خداوند فضیلت مسجد سازی را مخصوص برای مومنان دانسته و سازند گان مساجد را جزء هدایت شدگان قرار داده است.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه روحانیون نقش بسیار مهمی برای فرهنگ ‌سازی  ساخت مساجد در جامعه دارند، تصریح کرد: باید از ظرفیت خیران مسجد ساز شهرستان در این زمینه استفاده کافی را ببریم.

عبدالمجید البقشی در ادامه مراسم اظهار کرد: افرادی متقبل شده اند تا در کل کشور مساجدی ساخته شود و بانی که ما با او در ارتباط هستیم تا کنون ۱۲۰ مسجد را ساخته اند.

تولیت مسجد اهل البیت اردستان گفت: برای اردستان دومین مسجدی است که توسط خیران ساخته می شود و مبلغ پنج میلیارد ریال تا کنون  در این مسجد هزینه شده است.

وی افزود: مسجد اهل البیت اردستان که در شهرک امام حسن مجتبی(ع) ساخته شده دارای چند باب مغازه و همچنین ساخت درمانگاهی در کنار آن خواهد بود که به دو میلیارد ریال هزینه نیاز دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها