سرگروه صالحین مسجد بلال دولت آباد شهرستان زاوه رمز سربلندی و کسب افتخار ابدی شهدا برای خود خانواده‌ و ملت ایران را تنها در دینداری، تقوا و ولایت‌مداری دانست.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۴۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
به گزارشخبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید برونسی مسجد بلال دولت آباد سپاه ناحیه زاوه، مراسم عزاداری شهداء بیادبود شهیدان والامقام جواد آرمش و غلام محمد پایرنج برگزار شد.

در این مراسم معنوی که با حضور مسئولین و بسیجیان این پایگاه و همچنین مردم شهیدپرور برگزار شد، ابتدا با قرائت زیارت پرفیض عاشورا و سپس با سینه زنی و مرثیه سرایی مداحان بسیجی ادامه پیدا نمود و در انتهای برنامه نیز حاج محمدعلی صداقت سرگروه صالحین و رئیس هیت امنا مسجد بلال دولت آباد (مرکز شهرستان زاوه) نیز که بعنوان سخنران در برنامه حضور داشت، حضور خانواده‌های شهدا در هر شهر را، سبب نزول خیر و برکات الهی دانست و افزود: همه ما همچون بنیانگذار نظام مقدس کشورمان و همچنین مقام عظمای ولایت به حضور شما عزیزان افتخار می‌کنیم.

وی در ادامه خطاب به پدربزرگوار شهید ستوانیکم جواد آرمش که کمتر از یکسال پیش در هنگ مرزبانی نیروی انتظامی در تایباد به دست اشرار به درجه رفیع شهادت نائل شده بود، گفت: علی رغم اینکه دیگر هیچ کسی نمی‌تواند جای فرزند دلاورتان را برای شما بگیرد، ولی شما همه این جوانان و نوجوانان بسیجی پایگاه، شهرستان و حتی کشور را همچون فرزندتان بدانید که تا قیام قیامت پشت ولایت بوده، هستند و انشاء الله خواهند بود.

صداقت در پایان رمز سربلندی و کسب افتخار ابدی شهدا برای خود و خانواده‌های محترمشان  و نیز ملت ایران را تنها در دینداری، تقوا و ولایت مداری دانست و افزود:  اگر کسی می‌خواهد همچون شهیدان آرمش، پایرنج و شهید محسن حججی باعث افتخار همه باشد باید این خصیصه‌های مهم را داشته باشد.

در پایان مراسم نیز با اهدای هدایایی از پدر بزرگوار شهید آرمش و همچنین مادر ارجمند شهید پایرنج تشکر و قدردانی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها