امیر پوردستان:

ارتش برنامه‌هایی را برای مقابله با جنگ نرم تدارک دیده است

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه رویکرد دشمن در جنگ، ترکیبی از تهدیدات نرم و سخت است، گفت: ارتش برنامه‌هایی را برای مقابله با جنگ نرم دشمن تدارک دیده است.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۶۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس اظهار داشت: امروز دشمن رویکرد خود را از جنگ سخت به جنگ ترکیبی تغییر داده است و در این راستا از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند.
 
وی با بیان اینکه جنگ ترکیبی شامل جنگ سخت و نرم می‌شود، عنوان کرد: فضای مجازی یکی از فضاهای مهم در این جنگ است و دشمن در این فضا با استفاده از ابزار و تکنولوژی، اقدام به بمباران اطلاعاتی می‌کند.
 
 
امیر پوردستان با اشاره به جنگ نرم، بیان داشت: دشمن در این حوزه اگر بیشتر از جنگ سخت سرمایه‌گذاری نکرده باشد، کمتر نیست. لذا دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی کشور وظایف بسیار مهمی در مقابله با جنگ نرم دشمن بر عهده دارند و باید با قوت و قدرت بیشتری در این صحنه ظاهر شوند. 
 
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: دشمن در حوزه جنگ نرم هزینه‌های زیادی کرده است و با راه اندازی روز افزون شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی جوانان، خانواده‌ها و باورهای اعتقادی آنان را هدف قرار داده است.
 
امیر پوردستان در پایان گفت:‌ سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ساز و کارهای خوبی را فراهم کرده و برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است تا کارکنان و سربازان ارتش و خانواده‌هایشان از جنگ نرم دشمن مصون بمانند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار