مدیر آموزش و پرورش قشم گفت: هویت تمامی نیروهای آموزشی و اداری مدارس غیردولتی باید برای آموزش وپرورش محرز شده باشد این مدارس موظف هستند از بکارگیری نیروهای فاقد مجوز گزینش اجتناب کنند.
کد خبر: ۸۹۳۱۱۹۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ بهرام پوراشرف صبح امروز در جمع مدیران مدارس غیر دولتی شهرستان قشم، اظهار داشت: آموزش و پرورش قشم 41 مدرسه غیر دولتی دارد که مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم را در بر می‌گیرد.

وی افزود: 258 پرسنل آموزشی و اداری در مدارس غیر دولتی مشغول به فعالیت هستندکه بیش از دو هزار و 540 دانش آموز را تحت پوشش قرار داده‌اند و با ادامه روند ثبت نام دانش آموزان پیش دبستانی، این آمار رو به افزایش می‌رود.

پوراشرف دارا بودن مجوز گزینش را برای نیروهای آموزشی و اداری مدارس غیر انتفاعی ضروری دانست و بیان داشت: هویت تمامی نیروهای آموزشی و اداری مدارس غیردولتی باید برای آموزش وپرورش محرز شده باشد این مدارس مؤظف هستند از بکارگیری نیروهای فاقد مجوز گزینش اجتناب کنند.

مدیر آموزش و پرورش قشم، مدارس غیردولتی را تجلی اعتماد دولت و مردم به یکدیگر خواند و خاطر نشان کرد: مدارس غیردولتی با هدف کمک به دولت بوجود آمده است تا در مسیر آموزش و پرورش فرزندان همراه و همگام مدارس دولتی حرکت کنند و دستگاه تعلیم و تربیت با توجه به سیاست‌های ابلاغی دولت، مشارکت بیشتر بخش خصوصی و گسترش مدارس غیر دولتی را دنبال می‌کند که در این راستا آموزش و پرورش قشم مسیر تأسیس و گسترش این مدارس را تسهیل بخشیده است.

این مسؤول اضافه کرد: امروزه شاهد آن هستیم که مدارس غیر دولتی با مدیریت مردمی توانسته است بار بزرگی را از دوش دولت در مسیر تحصیل دانش آموزان بردارد و با برنامه‌ریزی مناسب اعتماد والدین را معطوف خود سازند.

پوراشرف به کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی در مدارس مدارس غیر دولتی اشاره کرد و گفت:  مدارس غیر انتفاعی می توانند با افزایش کیفیت آموزش، ارضای نیازهای متنوع مردم و فراگیران، تنوع در روش‌های عرضه مطالب و همچنین ایجاد و تنوع در محتوا و خدمات آموزشی، با افزایش اعتماد خانواده، نگاه‌ها را به سوی خود معطوف سازد.

ارسال نظرات