خبرهای داغ:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد

فعال سازی کمیته های ستاد گرامیداشت یوم الله 13 آبان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از تشکیل پنج کمیته ویژه برنامه ریزی و فعالیت در حوزه استکبار ستیزی و برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی ۱۳ ‌آبان در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۱۲۰۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، حجت الاسلام والمسلمین احمد ملایی امروز در جلسه برنامه ریزی ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: سیزدهم آبان به ‌دلیل در بر داشتن سه رویداد مهم تاریخی، از جایگاهی ویژه برخوردار است.

 

وی افزود: تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343 توسط رژیم ستمشاهی، به خاک و خون کشیده شدن دانش آموزان معترض به دخالت‌های آمریکا در ایران، توسط رژیم شاهنشاهی در سال 1357 و تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در سال 1358رویدادهای بزرگی بود که این روز را به یوم الله تبدیل کرد و در اذهان مردم ماندگار شد.

 

رییس ستاد بزرگداشت یوم الله سیزدهم آبان خراسان جنوبی گفت: با توجه به ادامه دشمنی و کینه‌توزی آمریکا با ملت مسلمان ایران و اقدامات خصمانه دولت جدید و نو محافظه کار این کشور که با کارشکنی در روند اجرای درست موافقتنامه هسته ای و تصویب تحریم های جدید بر علیه ایران، مقابله با منافع ملی ایران و تهدید جمهوری اسلامی را به بهانه و شیوه های مختلف در دستور کار قرار داده و هر روز نیز بر دامنه اقدامات خصمانه خود علیه انقلاب اسلامی می افزاید توجه ویژه به «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در ادامه خواستار همکاری همه جانبه ادارات با ستاد و کمیته های تشکیل شده ویژه این مناسبت، برای زمینه سازی حضور حماسی و گسترده مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی در این مراسم ضد استکباری شد.

 

وی از تشکیل پنج کمیته ویژه « کمیته فرهنگیان و دانش آموزان با مسئولیت آموزش و پرورش استان، کمیته دانشگاهیان با مسئولیت معاونت فرهنگی دانشگاه بیرجند، کمیته هنری وفضای مجازی با مسئولیت حوزه هنری استان، کمیته مساجد وهیئات مذهبی با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی استان و کمیته مراسم واطلاع رسانی با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان» برای برنامه ریزی و فعالیت در حوزه استکبار ستیزی خبر داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها