خبرهای داغ:
آیت‌الله موسوی، امام جمعه آران و بیدگل گفت: مردم دارالشهدا نه فقط برای روزهای جنگ و نبرد هشت سال دفاع مقدس که امروز نیز محکم و استوار پای اعتقادشان ایستاده‌اند.
کد خبر: ۸۹۳۱۲۲۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آران وبیدگل، آیت‌الله سید محمد موسوی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی آران و بیدگل و با تقدیر از دست اندرکاران آن اظهار کرد: شهدای والامقام تدارکات و پشتیبانی شجاعان و دلاورمردان ارزشمند مخلص بی نام و نشان هشت سال دفاع مقدس هستند که با پشتکار، خلاقیت و نوآوری صحنه گردان موفق و پیروز جنگ نابرابر با استکبار جهانی در دوران دفاع مقدس لقب گرفتند.

امام جمعه آران و بیدگل از عملیات والفجر۸ به عنوان نمونه بارزی از نقشه جدی تدارکات و پشتیبانی رزم نام برد و تصریح کرد: غیرممکن عبور از اروند که حتی امروز پس از نزدیک به ۳۵ سال از پایان جنگ تحمیلی آن را محال می دانند با فداکاری و هوشمندی عزیزان تدارکات و پشتیبانی ممکن شد.

وی آران و بیدگل را شهر آفتاب‌های بی‌غروب ایثار و حماسه خواند و اضافه کرد: مردم دارالشهدا نه فقط برای روزهای جنگ و نبرد هشت سال دفاع مقدس که امروز نیز محکم و استوار پای اعتقادشان ایستاده‌اند.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: اگر دیروز در میدان‌های نبرد شهرستان رتبه اول ایثارگری نسبت به جمعیت در کشور را کسب کرد، امروز نیز در عرصه‌ فرهنگی با بصیرت و تدبر رتبه اول قرآنی را به خود اختصاص می‌دهد.

وی گرامیداشت و انتقال رشادت‌ها و فداکاری‌های شهدا به نسل‌های آینده را وظیفه امروز دانست و تاکید کرد: یاد شهدا همراه با بصیرت، تدبر و عبرت گرفتن است.

آیت‌الله موسوی شهادت شهید حججی را نمونه‌ای از اتمام حجت برای ما در مسیر مقابله با نفوذ دشمن برشمرد و بیان کرد: رزمندگان اسلام با تأسی از فرهنگ غنی عاشورا در راه دفاع از ارزش‌ها و اهداف مقدس اسلام سر دادند ولی سر خم نکرده و دلاور مردانه ایستادند.

استاد درس خارج فقه و اصول در پایان با بیان این که زنده نگه داشتن نام شهدا و بزرگداشت آنان نیاز اساسی و فریضه‌ای فراموش ناشدنی است خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون شاه کلیدی است به نام ولایت فقیه که با رهبری و درایت امام راحل(ره) در گذشته و مقام معظم رهبری در حال و رشادت و ایثارگری شهدای گرانقدر حاصل شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار