خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی و دینی وزارت نیرو در گلستان :
مسئول فرهنگی و دینی وزارت نیرو در گلستان با بیان اینکه امروز دشمنان در نهاد زن و خانواده ورود کرده اند گفت: زنان می توانند مقابله مناسب با این اوضاع را داشته باشند لذا نقش زنان در تعلیم و تربیت نسل فردای ما به مراتب مهم از نقش مردان است و باید برنامه ریزی مناسب تری صورت بگیرد.
کد خبر: ۸۹۳۱۲۵۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام سعید بیرقدار پیش از ظهر امروز در نشست تربیتی تبیین جایگاه و نقش زنان از منظر قرآن و احادیث که در دانشکده مائده گرگان برگزار شد، اظهار کرد: زنان بیشترین جمعیت کشور را در بر گرفته اند و نقش آنان به عنوان مادر و همسر بسیار پررنگ است.

وی افزود: تاریخ به نام مردان نوشته شده؛ اما نقش زنان در لایه لایه های آن وجود دارد و ما اگر طالب نسل تربیت شده هستیم، باید به نقش زن در خانواده ترتیب اثر بیشتر دهیم.

مسئول فرهنگی و دینی وزارت نیرو در گلستان بیان داشت:با نگاهی به گذشته و تاریخ اسلام در می یابیم آنکه در موفقیت تمام مردان ما نقش داشته، یک مادر است و اوست که تمام زندگی و جوانی خود را برای فرزندان خود گذاشته تا آنها به بار بنشینند .

حجت الاسلام بیرقدار یادآور شد : در زمان عاشورا با توجه به ارتباطات و امکانات محدود هرگز پیام عاشورا به بیرون از کربلا منتقل نمی شد و این زنان بودند که در انتقال نهضت عاشورا نقش مفید و برجسته ای را ایفا کردند .

وی با اشاره به نقش زنان در تربیت فرزندان در واقعه عاشورا تصریح کرد: بزرگترین نقش زنان در کربلا تربیت یک نسل عاشورایی و فداکار بوده است که این جوانان و نوجوانان جان خود را در راه دین و برای یاری حسین(ع) فدا کردند.

مسئول فرهنگی و دینی وزارت نیرو در گلستان با تاکید بر حضرت زینب(س) به عنوان یک زن و ایفا کننده نقش بزرگ در واقعه کربلا گفت: ایشان فرزندان خود را با دستهای خویش روانه میدان جنگ کردند و به امام حسین علیه السلام فرمودند:،فرزندان خود را برای یاری تو تقدیمت می کنم .

حجت الاسلام بیرقدار با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور جوانانی بود که با سن کم همچون خورشید می درخشیدند و به خوبی نقش آفرینی می کردند اذعان کرد: امروز نیز جوانمان به عنوان یاران عاشورایی امام زمان، خود را تقویت می کنند که این نشانگر نقش مادر در تربیت این فرزندان است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان در نهاد زن و خانواده ورود کرده اند اظهار داشت: زنان می توانند مقابله مناسب با این اوضاع را داشته باشند لذا نقش زنان در تعلیم و تربیت نسل فردای ما به مراتب مهم از نقش مردان است و باید برنامه ریزی مناسب تری صورت بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها