خبرهای داغ:

خاکریزی ومخلوط ریزی خیابان های حساس مسکن مهر هندیجان

سرپرست شهرداری هندیجان گفت:باتوجه به بستن تفاهم نامه بامسکن شهرسازی استان به اعتبارمبلغ ۲میلیارد وپانصد میلیون تومان وعلی رغم پیگیرها انجام شده هنوز هیچ مبلغی به حساب شهرداری واریز نشده ولی ۷خیابان بحران ساز مسکن مهر هندیجان جنوبی کارهای خاکریزی و مخلوط ریزی آنها آغاز شده که امیدوارم تا قبل فصل بارندگی دیگر اقداماتی ازجمله احداث جوی وجداول وآسفالت این خیابان ها به پایان برسدوهمچنین برای رفاه حال ساکنان مسکن مهر هندیجان شمالی ۲خیابان آخر مسکن خاکریزی ومخلوط ریزی وآب پاشی انجام گرفته که جزء تعهدات وتفاهم نامه های شهرداری نبوده است واز کارهای انجام شده روشنایی ضلغ شرقی ساحل هندیجان جنوبی برای اسکان دستفروشان ماهی ومیگو ومیوه که در چند روز آینده نظارت وساماندهی خواهند شد.
کد خبر: ۸۹۳۱۲۵۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

روح الله درخشان سرپرست شهرداری هندیجان پیش از ظهر دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:یکی از مناطق مهم وبحرانی شهرستان که مشکلاتی بوجود می آورد کانال عبور آب های سطحی وجوی وجداول درخیابان امامیه هندیجان شمالی است که با تلاش های مستمر خدمات شهری شهرداری بطور کامل لایروبی شده است وهمچنین لایروبی پشت دبیرستان فنی وحرفه ایی هندیجان جنوبی با موفقیت پس از پیگیرهاانجام گرفته شد.

وی افزود:میدان ورودی از سمت هندیجان جنوبی به سمت دیلم درحال خاک ریزی به ارتفاع یک متر هست که در ادامه خارکریزی های قبلی است. 

وی بابیان خط کشی های خیابان ومعابر  هندیجان گفت:خط کشی معابر جلوی تمام مدارس وچهارراه اصلی شهرداری انجام گرفته وجلوی مسجد جامع برای جلوگیری از خطرات احتمالی که منتهی به پل رودخانه زهره می شود را بلوار کشی شده است.

درخشان سرپرست شهرداری هندیجان عنوان کرد:روبروی مدرسه سمیه(س
)باپیگیرها  عابر پیاده در خود بلوار برای راحتی دانش آموزان احداث شده است وهمچنین بخشی از جوی وجداول کوی صیادان منتهی به جاده سجافی احداث شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها