معاون اداره کل راهداری لرستان در جمع خبرنگاران:

استقرار ۶۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری در راه‌های لرستان

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از استقرار ۶۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری در سطح راه‌های این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۱۲۶۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عارف امرایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۲ سامانه ردیاب (GPS) روی ماشین آلات سبک و سنگین ناوگان راهداری استان نصب شده است، اظهار داشت: اداره کل راهداری استان از ۲۸۴ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین برخوردار است که از این تعداد ۲۳۱ دستگاه ماشین آلات راهداری، ۱۵ دستگاه مختص گشت عملیات، ۳۰ دستگاه در حوزه گشت بازدید حریم راه و ۸ دستگاه نیز برای گشت‌های بازدید و نظارت اداره کل استفاده می‌شود.

وی با اشاره به طرح ساماندهی شرکت‌های امدادخودرو در استان افزود: خوشبختانه با رویکرد مثبت مدیرکل از تابستان امسال طرح ساماندهی شرکت‌ها و فعالان امداد خودروی موجود در استان کلید خورد که تاکنون اکثر فعالان این عرصه در قالب سه شرکت دارای مجوز ساماندهی شده و مابقی نیز در آینده نزدیک تعیین تکلیف خواهند شد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان عنوان کرد: در حالی که در پایان شش ماهه سال ۹۵ فقط ۱۱ دوربین کنترل سرعت در سطح راه‌های اصلی و شریانی لرستان وجود داشت، از پاییز ۹۵ تاکنون ۳۱ سامانه جدید نصب شده که در بالا بردن ایمنی جاده و سفر نقش بسزایی دارد.

امرایی خاطر نشان کرد: ۱۹ دوربین نظارت تصویری در سطح راه‌های استان فعال است و تعداد دوربین‌های نظارت تصویری راه‌های استان نیز از ۵۲ دستگاه در پاییز ۹۵ به ۶۰ دستگاه در سال جاری افزایش یافته است.
ارسال نظرات