خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین:

کشورهای منطقه بارویکردی جدی با مسئله کردستان برخورد کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین گفت: همه سران منطقه جدی باشند و تصمیمات جدی را در مواجهه با مسئله کردستان عراق اتخاذ نمایند.
کد خبر: ۸۹۳۱۲۷۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون مشکلات جهان اسلام و نیاز مبرم این اجتماع به حل و فصل هر چه سریع تر مشکلات که در بیانات رهبر در دیدار با رئیس جمهور ترکیه اظهار کرد: رهبر انقلاب به مشکلات جدی جهان اسلام از غرب آسیا تا میانمار اشاره داشتند و خاطرنشان کردند که ان شا الله بیداری اسلامی محقق خواهد شد.
وی در ادامه گفت: توافق و همکاری میان ایران اسلامی و ترکیه به نفع هر دو دولت می باشد و سبب شکست دشمن خواهد شد.
عدالتی تبیین کرد: رهبر در بیانات خود تاکید کردند که کنار هم بودن و وحدت جهان اسلام منافع زیادی را برای دنیای اسلامی به همراه خواهد داشت و بر روی مشکلات بی شمار مردم میانمار هم بی تاثیر نخواهد بود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد دیگر با اشاره به بیانات رهیبر انقلاب در این دیدار یادآور شد: همکاری اقتصادی بین دو دولت تاثیرات و برکات زیادی دارد ولی متاسفانه در چند سال اخیر پیشرفت خاصی اتفاق نیوفتاده و تلاش جدی ای نیز در این زمینه رخ نداده است.
وی تصریح کرد: همکاری ایران و ترکیه در مورد قضایای مربوط به منطقه، سوریه، داعش و تکفیری ها بسیار مهم بوده و باید مراقب بود که بار دیگر افکار داعش گونه با شکل های مختلف در خاورمیانه اتفاق نیوفتد.
عدالتی تشریح کرد: همان طور که رهبر معظم ما همواره تاکید داشته اند ما نسبت به آمریکا و کشورهای غرب بی اعتمادیم، یکی از علل اصلی آن نیز می تواند این باشد که آنان باحیله تلاش می کنند بین کشورهای اسلامی فاصله بیاندازند، همانطور که رهبر تاکید کرده اند، اردوغان باید با دیگر کشورهای اسلامی تصمیم واحدی را اتخاذ نموده و هوشیارانه عمل کنند.
این مسئول تاکید کرد: استقلال طلبی کردستان می تواند سود کلانی را برای اسرائیل و آمریکا به همراه داشته باشد که از جمله آنها باید به ایجاد امنیت برای اسرائیل اشاره کرد.
وی توضیح داد: رهبر ما تنها برای انقلاب ما نیست بلکه ایشان رهبری برای آگاهان و تمام مسلمانان جهان می باشند و ما با آویزه گوش قرار دادن سخنان ایشان می توانیم سبب موفقیت های بسیاری در سراسر جهان شویم.
حجت الاسلام عدالتی در بخش پایانی سخنان خود تبیین کزرد: رهبر ما با هوشیاری خود می توانند اتفاقات منطقه و جهان اسلام را مدیریت کنند، در این راه باید به امدادهای الهی و توکل نیز اشاره داشت، رهبر می خواهند که همه سران منطقه جدی باشند و تصمیمات جدی را در مواجهه با مسئله کردستان عراق اتخاذ نمایند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار