خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گسترش پیدا کند آن جامعه جامعه مطلوبی می شود
کد خبر: ۸۹۳۱۲۹۰
|
۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر (عج) در جمع رزمندگان تی 82 در خصوص ترویج امر به معروف و نهی از منکر در رفتار فردی ، سازمانی و جامعه اظهار کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گسترش پیدا کند آن جامعه جامعه مطلوبی می شود.
وی بیان کرد: امر به معروف و نهی ازمنکر مثل نماز و روزه جزء واجبات دینی است و اگر کسی آن را انجام ندهد گناهکار است .
فرمانده تیپ 82 افزود: در بحث امر به معروف و نهی از منکر سلسله مراتب وجود ندارد و همه می توانند به یکدبگر تذکر دهند .
وی ادامه داد: ما در یک مجموعه ای قرار داریم که اشکالات خود را براحتی می بینیم، با هدایت و راهنمایی همدیگر، این فریضه الهی انجام می شود و هم جرائم و تخلفات از بین می رود.
فرمانده تیپ 82 صاحب الامر (عج) بیان کرد: کار هدایت کار سختی است اما با داشتن اعتقاد و آشنایی با مراتب و شیوه این فریضه الهی تاثیر خود را بر افراد می گذارد .
آذربایجانی افزود: فرد امر کننده و نهی کننده باید خود عامل باشد ، فردی دلسوز باشد ، صبر و حوصله داشته باشد ، انصاف داشته باشد ، مخاطب خود را بشناسد ،و بداند در چه موقع امر و نهی کند.
این مسئول در پایان تشریح کرد : عمل به کاری که انتظار داریم دیگران به آن اقدام نمایند ، خود بهترین امر به معرف و نهی از منکر است.

8001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها